اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاستگذاری ستاد روحانی در مازندران:

کسب 50 درصد آرا در انتخابات کار ساده‌ای نیست

رئیس شورای سیاستگذاری ستاد روحانی در مازندران گفت: با وجود چند رقیب، کسب 50 درصد آرا در انتخابات، کار ساده‌ای نیست.

کسب 50 درصد آرا در انتخابات کار ساده‌ای نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، داوود کشاورزیان شامگاه جمعه در مراسم جشن پیروزی دولت تدبیر و امید ویژه اصلاح‌طلبان فعال در ستاد روحانی در سالن اجتماعات هلال احمر مازندران، اظهار داشت: استقبال بی‌نظیر مردم مازندران از حسن روحانی در مسجد جامع ساری، نقش تعیین‌کننده‌ای در آرای وی داشت.

این فعال سیاسی ادامه داد: امروز در انتخابات 92 به موفقیت نسبی دست یافتیم و این سوال مطرح است که چرا در سال 84 موفق نبودیم.

استاندار مازندران در دوره اصلاحات یادآور شد: باید بدانیم کلید شکست 84 و کلید موفقیت 92 از چه وقت زده شد.

وی با بیان اینکه شاید برخی افراد این هنر را داشته باشند که شکست را مقدمه پیروزی کنند، گفت: اما خیلی از ما نمی‌توانیم پیروزی را به مقدمه‌ای یک پیروزی بزرگ‌تر تبدیل کنیم.

کشاورزیان با اشاره به اینکه به محض اینکه گل می‌زنیم دچار ضدحمله می‌شویم، یادآور شد: شکست ما در سال 84 از سال 76 کلید خورد.

وی تصریح کرد: نتیجه آن رفتار، این شد که در سال 84 چند کاندیدای اصلاح‌طلب وارد صحنه شدند و انتخابات به دور دوم رفت و پیروز، جریان دیگری بود.

کشاورزیان درباره ائتلاف اصلاح‌طلبان، افزود: با وجود اینکه آقای عارف، طرفداران بسیاری داشت اما چون عقلانیت بر جمع حاکم بود این نامزد انتخابات ریاست جمهوری کنار کشید چراکه می‌دانست اگر هر دو بمانند هر دو نامزد شکست می‌خورند و موفقیتی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه با وجود چند رقیب، کسب 50 درصد آرا در انتخابات، کار ساده‌ای نیست، گفت: امروز باید توجه کنیم که چگونه در سال 1396 و 1400 هم پیروز باشیم.

انتهای پیام/86007/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول