اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنارک:

شوراها تلاششان برای رفع مشکلات مردم باشد

امام جمعه کنارک گفت: اعضای منتخب شوراهای اسلامی باید تلاش کنند تا مشکلات مردم را برطرف سازند.

شوراها تلاششان برای رفع مشکلات مردم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، منتخبین و غیر منتخبین شورای اسلامی شهر زرآباد صبح امروز با امام جمعه شهرستان کنارک دیدار کردند.

حجت‌الاسلام موسی زارعی در این دیدار ضمن تبریک به منتخبین شورای شهر زرآباد اظهار داشت: حضور اعضای منتخب شورای اسلامی این بخش بلافاصله پس از انتخاب در مزار شهدای گمنام و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، حرکتی بسیار اسلامی و ارزشمند است.

وی افزود: شوراهای اسلامی باید در زمینه آبادانی و رفع مشکلات مردم و نیز تصمیم‌گیری درست برای امور منطقه تلاش مستمر و حضوری مضاعف داشته باشند.

امام جمعه کنارک ادامه داد: با توجه به اینکه شهر زرآباد نقطه‌ای با استعداد در بخش‌های کشاورزی، صیادی و نیروی انسانی است با کمک شما اعضای شورای شهر می‌توان ظرفیت‌های بالقوه این منطقه را بالفعل کرد.

زارعی بیان داشت: با بهره‌وری درست و مناسب از ظرفیت‌های کشاورزی و صیادی بخش زرآباد، این منطقه می‌تواند بخش اعظمی از نیاز استان را تامین کند.

وی گفت: در این راستا، همکاری معتمدین، ریش‌سفیدان و بزرگان با محوریت شوراها می‌تواند در مسیر توسعه و آبادانی میسر و تاثیرگذار باشد.

امام جمعه کنارک به حماسه سیاسی اخیر مردم و حضور بی‌نظیر آنان در انتخابات 24 خردادماه اشاره کرد و متذکر شد: این حضور حماسی و بی‌نظیر ملت ایران و به ویژه مردم این بخش در صحنه انتخابات نشان از عمق اعتقاد، بصیرت و بینش آنان به انقلاب و آرمان‌های والای نظام اسلامی دارد.

زارعی افزود: ملت ایران با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای بار دیگر به ندای رهبر معظم و فرزانه انقلاب لبیک گفتند و به دشمنان نظام و انقلاب اثبات کردند که همیشه پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه خواهند بود.

انتهای پیام/75002/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول