اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت

صحت برگزاری انتخابات شوراهای شهرستان‌های سقز و صاحب تأیید شد

در آخرین جلسه هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان سقز، صحت برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان‌های سقز و صاحب تأیید شد.

صحت برگزاری انتخابات شوراهای شهرستان‌های سقز و صاحب تأیید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، در اجرای ماده 52 قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور و ماده 70 آیین‌نامه اجرای قانون مذکور، ‌آخرین جلسه مشترک هیئت اجرایی و هیئت نظارت شهرستان سقز با حضور اعضا در فرمانداری تشکیل شد و پس از بحث، تبادل‌نظر و بررسی شکایات واصله در نهایت صحت انتخابات چهارمین دوره شورهای اسلامی شهرهای سقز و صاحب به تأیید رسید و به استناد ماده 73 انتشار آگهی برای اطلاع اهالی حوزه انتخابیه توسط فرماندار شهرستان سقز صورت پذیرفت.

فرماندار شهرستان سقز در این جلسه به تشریح ضوابط و قوانین مربوطه ‌پرداخت و در ادامه از حضور حماسی مردم بابصیرت،‌ فهیم‌، هوشیار و آگاه شهرستان در پای صندوق‌های رأی و اعتقاد به اینکه با حضور خویش در اقتدار نظام، توسعه و آبادانی کشور تأثیر خواهند گذاشت، قدردانی کرد.

نادر فخری اضافه کرد: این حضور گسترده نشانه پایبندی به نظام، آرمان‌های انقلاب، خون شهدا و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری است و مردم شهرستان سقز با این حضور ‌بار دیگر نام خود را در تاریخ پر افتخار این شهرستان ماندگار کردند.

فخری با شاره به میزان مشارکت در دوره‌های قبلی انتخابات ریاست جمهوری افزود: در این دوره مجموع آرای مأخوذه 92 هزار و 491 نفر بود که نشان دهنده مشارکت کم‌نظیر مردم شریف شهرستان است و باید قدر این مردم‌ بزرگوار، مومن و قدرشناس را دانست و در راستای خدمت صادقانه به آنها تلاش مضاعف کرد.

وی با اعلام اینکه مردم سقز با حضور گسترده و با شور و نشاط خود، شعور سیاسی، بصیرت و فرهنگ بالای خود را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: از 11 نفر منتخب شورای اسلامی شهر سقز به عنوان عضو اصلی شورا، ‌هشت نفر دارای مدرک فوق‌لیسانس و سه نفر دارای مدرک لیسانس هستند که از بین این افراد سه نفر دارای رشته عمران، ‌یک نفر شهرسازی،‌ دو نفر مدیریت، ‌یک نفر ادبیات فارسی‌، دو نفر تربیت بدنی، یک نفر روانشناس و یک نفر رشته کشاورزی است.

فرماندار سقز در پایان از همکاری و مشارکت هئیت‌های اجرایی‌، نظارت و بازرسی، ‌اعضای شورای تامین، نیروهای نظامی و انتظامی‌، امنیتی و قضایی‌، مسئولان ادارات و تمام اقشار مختلف، شبکه استانی کردستان،‌ خبرنگاران‌، کارکنان فرمانداری و ‌بخشداری‌های تابعه در راستای بسترسازی برای مشارکت حداکثری و خلق حماسه سیاسی تقدیر کرد.

انتهای پیام/79010/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول