اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ارومیه:

نتایج انتخابات شوراهای شهر قوشچی، سیلوانه و نوشین مشخص شد

فرماندار ارومیه گفت: نتایج نهایی چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرهای قوشچی، سیلوانه و نوشین مشخص شد.

نتایج انتخابات شوراهای شهر قوشچی، سیلوانه و نوشین مشخص شد

جواد شریف‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نتایج نهایی چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر قوشچی تابع بخش انزل، سیلوانه تابع بخش سیلوانه و نوشین تابع بخش نازلو مشخص شد.

وی با بیان اینکه پنج نفر در شورای اسلامی شهر سیلوانه تابع بخش سیلوانه انتخاب شده‌اند، ادامه داد: اسامی اعضای اصلی شامل شجاع سلیمان‌نژاد تبتان با 548 رای، شیرزاد بربرین با 434 رای، حاجی دینورراژان با 416 رای، ارشد مجیدیان بالولان با 330 رای و نورالدین سید احمدیان با 276 رای بوده که به ترتیب بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند.

شریف‌نژاد اعلام کرد: اعضای علی‌البدل در چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر سیلوانه شامل مهدی بابایی حیدرانلو با 271 رای و قادر تمریان قرائی با 236 رای است.

وی تصریح کرد: اعضای اصلی شورای اسلامی شهر قوشچی تابع بخش انزل پنج نفر بوده که شامل محبوب دادش‌پور قوشچی با 780 رای، رحیم خیری قوشچی با 721 رای، محمدباقر پوراحمدی قوشچی با 609 رای، علی آقاباباقوشچی با 600 رای و علی حاتمی با 519 رای است.

شریف‌نژاد به اعضای علی‌البدل در چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر قوشچی اشاره کرد و گفت: این افراد شامل صمد عباسی قوشچی با 508 را و محمدعلی جاهدقوشچی با 483 رای است.

وی با بیان اینکه پنج نفر در شورای اسلامی شهر نوشین تابع بخش نازلو انتخاب شده‌اند، ادامه داد: اسامی اعضای اصلی شامل رقیه قاسمی با یک هزار و 57 رای، سکینه نوری با یک هزار و 4 رای، مقصود احمدی با 873 رای، شادعلی مرادزاده خانقاه با 707 رای و پیام نوزاد با 678 رای بوده که به ترتیب بیشترین رای را به خود اختصاص داده‌اند.

فرماندار ارومیه اظهار داشت: اعضای علی‌البدل در چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر نوشین شامل شکار عبدیلی خانقاه با 616 رای و رامین بابایی با 572 رای است.

انتهای پیام/61009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول