اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست امور بانوان ریحانة‌النبی ارومیه اعلام کرد

آغاز طرح تابستانی «خوش‌‌حجابی» و «نسیم ‌عفاف» در ارومیه

سرپرست امور بانوان ریحانةالنبی ارومیه گفت: از اول تیر ماه سال جاری کلاس‌های تابستانی خوش‌حجابی و نسیم عفاف در ارومیه آغاز می‌شود.

آغاز طرح تابستانی «خوش‌‌حجابی» و «نسیم ‌عفاف» در ارومیه

ژیلا شهبازپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: از اول تیر ماه جاری کلاس‌های تابستانی خوش‌حجابی و نسیم عفاف در ارومیه آغاز می‌شود.

وی به طرح ملی خوش‌حجابی اشاره کرد و افزود: این طرح دومین طرح کاربردی مرکز ریحانه‌النبی بوده که با هدف تثبیت حجاب دختران هفت تا 14 ساله طراحی شده است.

شهبازپور در ارتباط با طرح خوش‌حجابی تصریح کرد: در این طرح دختران هفت تا 14 ساله محجب به حجاب برتر، توسط نیروهای نامحسوس مرکز در سطح شهر شناسایی شده‌اند که پس از مراجعه به دفتر مرکز ریحانةالنبی در ارومیه و تشکیل پرونده، تا پایان بازه سنی مربوطه، به عنوان عضو طرح خوش حجابی در برنامه‌های مختلف این مرکز شرکت می‌کنند.

وی در ادامه به طرح ملی نسیم عفاف اشاره کرد و افزود: طرح ملی نسیم عفاف ادامه طرح ملی خوش‌حجابی است که دختران اعضای خوش‌حجابی با ورود به سن 15 سالگی وارد طرح ملی نسیم عفاف می‌شوند.

شهبازپور خاطرنشان کرد: در طرح ملی نسیم عفاف، ادامه آموزش‌های طرح خوش‌حجابی در کنار آموزش‌های تکمیلی مربوطه به اعضا ارائه می‌شود.

وی از آمادگی کامل مرکز و هماهنگی‌های صورت گرفته برای آغاز برنامه‌های تابستانی خوش‌حجابی و نسیم عفاف خبر داد و افزود: هماهنگی‌های لازم با مسئولان گروه‌های مختلف طرح، اعضا و نیز مساجد مشمول طرح  صورت گرفته است، به طوری که از ابتدای تیر ماه سال جاری کلاس‌های تابستانی طرح خوش‌حجابی و نسیم عفاف در ارومیه آغاز می‌شود.

 شهبازپور خاطرنشان کرد: این طرح با برگزاری برنامه‌های مختلف و متنوع هفتگی در سه ماهه تابستان، توسط طلاب جامعة‌الزهرای قم و تعدادی از طلاب شهر ارومیه به اعضای خوش‌حجاب و نسیم عفاف ریحانةالنبی ارومیه ارائه می‌شود.

سرپرست امور بانوان ریحانة‌النبی ارومیه به اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در سه ماهه تابستان اشاره کرد و افزود: حضور دختران دانش‌آموز در این کلاس‌ها علاوه بر پرکردن اوقات فراغت آنها، آثار تربیتی ویژه‌ای نیز برای آنان به دنبال دارد که استقبال خانواده‌ها از این طرح‌ها به خوبی گویای این امر است.

انتهای پیام/61009/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول