اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمانشاه خبر داد

برگزاری برنامه‌های مختلف تابستانی با محوریت جوانان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: برنامه‌های مختلفی در تابستان امسال برگزار خواهیم کرد و محور بیشتر برنامه‌های ما جوانان هستند.

برگزاری برنامه‌های مختلف تابستانی با محوریت جوانان

حجت‌الاسلام محمد آفتابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی در تابستان امسال برگزار خواهیم کرد و محور بیشتر برنامه‌های ما جوانان هستند.

آفتابی با تاکید بر اینکه خطرات گوناگونی جوانان را تهدید می‌کند، افزود: بی‌شک تعالیم دین اسلام و استفاده از کلام خدا و الگوبرداری از زندگی ائمه معصومین (ع) می‌تواند جوانان را در برابر تهدیدات و برنامه‌های پلید دشمن حفظ کند.

وی ادامه داد: همه مسئولان، به‌ویژه متولیان امر فرهنگ وظیفه دارند به فکر اشاعه فرهنگ اسلامی و ترویج برنامه‌های فرهنگی سالم در جامعه و در بین جوانان باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: در همین راستا نمایشگاه علوم قرآنی در تمام شهرستان‌ها و مرکز استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

این مقام مسئول از ارائه نرم‌افزارها و کتب مختلف در حوزه قرآنی در نمایشگاه علوم قرآنی سراسر استان کرمانشاه خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری طرح قرآنی 1447 خبر داد و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، 100 کلاس آموزش حفظ قرآن توسط مؤسسات قرآنی در این طرح تشکیل می‌شود.

آفتابی با اشاره به اینکه طرح قرآنی در راستای طرح ملی حفظ قرآن کریم آغاز شده، بیان داشت: در پایان این طرح، دو مرحله آزمون حفظ به‌صورت شفاهی انجام می‌گیرد.برنامه اوقات فراغت شهرستان‌ها در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری و برنامه اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود تا به عمق آموزه‌ها و یادگیری افراد به‌ویژه جوانان افزوده شود.

انتهای پیام/2700/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول