اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون فرهنگی و هنری ریحانه‌النبی همدان مطرح کرد

فعالیت بیش از هزار عضو در کانون فرهنگی ریحانه‌النبی همدان

مدیر کانون فرهنگی و هنری ریحانه‌النبی همدان گفت: کانون فرهنگی هنری ریحانه النبی بیش از یک هزار عضو فعال دارد.

فعالیت بیش از هزار عضو در کانون فرهنگی ریحانه‌النبی همدان

سجاد کرمی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: 500 نفر عضو ثابت در حوزه خواهران و 300 نفر عضو ثابت در حوزه برادران و 250 نفر اعضاء ثابت استانی در کانون تخصصی ریحانه‌النبی فعالیت می‌کنند.

وی به 250 اعضاء ثابت استانی این کانون اشاره و خاطرنشان کرد: این اعضاء کسانی هستند که تحت عنوان مهدی یاوران از کانون‌های مختلف استان ساماندهی شده و از سراسر شهرستان‌ها در این کانون عضو هستند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری ریحانه‌النبی همدان در تشریح فعالیت این کانون ابراز داشت: این کانون تخصصی بحث مهدویت است و اعضاء در آن آموزش‌های لازم را در بحث مهدیت، می‌بینند و به نوعی رابطین بین این کانون و کانون‌های سراسر شهرستان های استان هستند.

*مهدویت مورد هجمه دشمنان

وی در خصوص بحث مهدویت خاطرنشان کرد: مهدویت به صورت همه‌جانبه از کارتن‌ها و فیلم‌های هالیوود گرفته تا مطالبی که در سایت‌ها از سوی مخالفین درج می‌شود مورد هجمه قرار گرفته است.

کرمی با بیان اینکه وجود فرقه‌های انحرافی وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند، گفت: با توجه به اینکه یکی از اساسی‌ترین و اصلی‌ترین اعتقادات ما در مباحث اسلامی و شیعی اعتقاد به مهدویت است باید از اندیشه مهدویت دفاع کرده و آن را در جامعه نهادینه کنیم.

وی تصریح کرد: ما باید بتوانیم فعالیت‌های مبارزاتی در مقابل فرقه‌های انحرافی داشته باشیم.

*کتابخانه کانون تخصصی مهدویت افتتاح شد

مدیر کانون فرهنگی و هنری ریحانه‌النبی همدان به کتابخانه این کانون اشاره و بیان داشت: این کتابخانه بالغ بر 3 هزار و 600 جلد کتاب و سه قفسه کتب کمک درسی دارد.

وی با بیان اینکه نوع رده‌بندی کتاب‌ها، رده‌بندی دیویی است افزود: نزدیک به 90 درصد رده‌بندی کتاب‌های این کتابخانه طبق استاندارد کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور است.

کرمی ابراز داشت: بیشتر کتاب‌ها در قالب کلیات، مذهبی، اجتماعی، زبان خارجه، علوم خاص، علوم طبیعی، هنر، ادبیات، دفاع مقدس و ...در قفسه‌ها جای گرفته‌اند.

انتهای پیام/89024/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول