اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

ایام فراغت را می‌توان با برنامه‌های معرفتی، بصیرتی پر کرد

فرماندار شهرستان کوثر گفت: ایام فراغت برای نوجوانان و جوانان را می‌توان با تدارک برنامه‌های معرفتی، بصیرتی و همچنین آموزش مفاهیم دینی به بهترین شکل پر کرد.

ایام فراغت را می‌توان با برنامه‌های معرفتی، بصیرتی پر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا حسینی عصر امروز در جلسه ستاد اوقات فراغت شهرستان کوثر اظهار داشت: نباید در مسئله تربیت نسل آینده برخی مؤلفه‌ها و شاخص‌ها نظیر تربیت دینی، ارزشی و آرمانی را نادیده گرفت چرا که امروز نسل جوان و نوجوان ما بیش از گذشته به اخلاق و رفتار شایسته همراه با تهذیب نفس و مکارم بلند معنوی و ارزشی نیاز دارند.

وی از نهادهای مرتبط نظیر آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست در بسترسازی چنین فضاهای تربیتی و پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان باید استفاده کرد که در کنار آن نباید طرح‌های اردوی جهادی و کار و تلاش برای خدمت‌رسانی به همنوع را نیز از یاد برد.

حسینی تمام دستگاه‌های اجرایی را به برنامه‌ریزی دقیق برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان به بهترین شکل فرا خواند و خاطر نشان کرد: با وجود کمبود اعتبارات می‌توان با همکاری ادارات این شهرستان به بهترین وجه اوقات فراغت دانش‌آموزان را پر کرد.

این مسئول با بیان اینکه نیاز به گذراندن اوقات فراغت به بهترین نحو یک موضوع واقعی و اجتناب‌ناپذیر است، تصریح کرد: تجربه نشان داده است که برنامه‌های هدایت شده برای گذران صحیح اوقات فراغت و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار مفید و مؤثر است.

وی اضافه کرد: خطری که در این عرصه حضور جوانان و تلاش آنها را به شدت تهدید می‌کند خطر انحراف جوانان و تدارک برخی برنامه‌های نامطلوب و نامناسب از سوی دشمنان و بدخواهان این نظام است که ممکن است جوانان ما را سرگرم خود کرده و نتوانیم در مسیر تربیت صحیح گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار کوثر یادآور شد:‌ در کلاس‌های اوقات فراغت ارتقای سطح دانش و بینش و همچنین مهارت‌آموزی و آموزش هنرهای مختلف باید در دستور کار قرار گیرد تا دانش‌آموزان و دانشجویان یک تقویت روحی مناسب و خودباوری و همیاری را در خود احساس کنند و بر همین اساس و محور برنامه‌ریزی‌ها و حرکت‌ها درست و منطقی شکل بگیرد.

انتهای پیام/62006/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول