اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان جدید بویین زهرا:

تقویت امنیت شهروندی از سیاست دستگاه قضایی است

دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان بویین زهرا تضمین و تقویت امنیت برای شهروندان را از سیاست‌های دستگاه قضایی برشمرد.

تقویت امنیت شهروندی از سیاست دستگاه قضایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، ابوالفضل محبی عصر امروز در جمع مقامات ارشد قضایی استان قزوین تعامل سازنده با ادارات و نهاد‌های دولتی را جزو سیاست‌های مهم مجموعه دستگاه قضایی برشمرد و اظهار داشت: در همین راستا دستگاه قضا از تمام همکاری‌ها استقبال کرده و دستان تعامل‌کنندگان را به گرمی می‌فشارد.

محبی ابراز امیدواری کرد: با اتخاذ همکاری‌های لازمه بتوان قدم‌های مؤثر‌تری را برداشته و برای بهبود با دستگاه‌های عمومی و دولتی بیشترین تلاش را انجام داد.

وی خاطر نشان کرد: البته دستگاه قضایی در عرصه همکاری‌ها خطوط قرمز را مراعات کرده و اقتدار دستگاه قضایی در این موضوع مهم و حساس است.

این مسئول قضایی تأکید کرد: تمام توان خود را در راستای اجرای وظایف که اجرای عدالت، دفاع از حق و حقیقت در دادسرای شهرستان بویین زهرا است، به کار خواهیم گرفت.

دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان بویین زهرا همچنین آمادگی خویش را برای اجرای سیاست‌های دادگستری استان قزوین اعلام ‌کرد.

وی بیان کرد: در اجرای سیاست‌های دادگستری ضمن جلوگیری از منازعات نگاه فرا پرونده‌ای را سرلوحه قرار داده و در این راستا حرکت می‌کنم.

دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان بویین زهرا با اشاره به دو نکته اساسی در حوزه قضایی افزود: تضمین و تقویت امنیت در حوزه قضایی و ایجاد محیط ناامن برای  کسانی که خیال جرم را در ذهن می‌پرورانند جز دو نکته اساسی در دستگاه قضایی یاد کرد.

انتهای پیام/77005/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول