اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر قزوین:

متولی اقامه نماز در شهرداری قزوین مشخص شود

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با مشخص شدن تعریف ردیف بودجه و مسئولیت اقامه نماز در شهرداری قزوین می‌توان این فریضه دینی را به نحو مطلوبی در این نهاد احیا کرده و باید برای اقامه این فریضه الهی مسئولی در شهرداری مشخص شود.

متولی اقامه نماز در شهرداری قزوین مشخص شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حامد کبودوند عصر امروز در نشست شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات مردمی این شورا برگزار شد، با بیان اینکه باید حوزه اجرایی، اختیاری و بودجه اقامه نماز در شهرداری قزوین تعریف شود، اظهار داشت: مسئولیت این سمت را باید یک نفر بر عهده داشته باشد تا از موازی‌کاری در این نهاد جلوگیری شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین افزود: با تحقق این امر می‌توان اقامه به موقع نماز را به نحو مطلوبی در بین کارمندان شهرداری قزوین ترویج داد و همچنین مسئول اقامه این فریضه دینی در این نهاد با هماهنگی بیشتری اقدامات فرهنگی را انجام می‌دهد.

مریم نخستین عضو شورای شهر قزوین در ادامه این نشست با اشاره به اینکه شهرداری قزوین کمک‌های ویژه‌ای برای فعال نگه‌داشتن برخی از مساجد توسط مسئولان مربوطه داشته تا آنان این مکان مقدس را در بیشتر ساعت‌های روز باز نگه‌دارند، افزود: هیئت امنای مساجد تعهد کرده بودند که با دریافت مبلغی این عمل را انجام می‌دهند.

رئیس کمیسیون سلامت شورای قزوین اضافه کرد: باید علت بسته شدن مساجد در این ساعت‌ها را بررسی کرد تا مشکل به نحو مطلوبی برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه باید ردیف بودجه اقامه نماز در شهرداری قزوین تعریف شود، عنوان کرد: این نهاد با اهدای کمک‌های مالی به خادمان مساجدی که در مکان‌های پر ازدحام و رفت و آمد مردم شهر قزوین مانند خیابان‌های خیام و ولی‌عصر (عج)، می‌تواند این مکان مقدس را در بیشتر ساعت‌ها باز نگه‌دارد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: رئیس ستاد اقامه نماز باید هماهنگ کننده فعالیت‌های شورای اسلامی شهر قزوین و هیئت‌های مذهبی باشد تا احیای این فریضه دینی با هماهنگی بیشتری در بین این دو نهاد انجام شود.

رئیس کمیسیون سلامت شورای قزوین ادامه داد: همچنین باید رئیس ستاد اقامه نماز حلقه ارتباطی بین شورا و هیئت امنا باشد تا برنامه‌های احیای اقامه نماز به نحو مطلوبی در بین شهروندان قزوینی انجام شود.

انتهای پیام/77009/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول