اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد:

حماسه 24 خرداد بیعت مجدد با ولایت فقیه بود

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد گفت: حماسه 24 خرداد بیعتی مجدد با ولایت فقیه و آرمان‌‎های والای امام راحل عظیم‌الشأن بود.

حماسه 24 خرداد بیعت مجدد با ولایت فقیه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهران مرادی پیش ازظهر امروز در  جمع اعضای هیات رزمندگان اسلام این شهر، اظهار کرد: مردم بصیر، انقلابی و فهیم ایران اسلامی با لبیک گفتن به ندای نایب امام زمان(عج) در همه عرصه‌ها به میدان می‌آیند.

وی افزود: حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد، بیعتی مجدد با ولایت فقیه و آرمان‌‎های والای امام راحل عظیم‌الشأن بود.

مرادی با بیان اینکه حماسه 24 خرداد دشمن را مایوس کرد، گفت: استکبار جهانی، با ابزار مختلف به ویژه با تحریم‌ها و تبلیغات سوء در نظر داشت مردم را نسبت به انقلاب و آرمان‌های والای آن دلسرد و حضور آنان را در پای صندوق‏های رأی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کم رنگ کند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد ادامه داد: با وجود تمامی دسیسه‌های دشمنان انقلاب، ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی با حضور حداکثری خود و خلق حماسه سیاسی، زمینه را برای حماسه اقتصادی فراهم کرد.

وی ابراز داشت: حضور حماسی مردم در عرصه‌های مختلف به‌ویژه انتخابات، مسئولیت دست اندرکاران نظام را سنگین‌تر کرد.

مرادی در ادامه از برنامه‌های معنوی هیات رزمندگان اسلام قدردانی کرد و افزود: هرچه قدر بصیرت افزایی و برنامه‌های معنوی افزایش پیدا کند، نفوذ دشمن کم‌تر خواهد شد.

این مسئول گفت: باید از فرصت باقی مانده از ماه شعبان و نیز ماه مبارک رمضان، برای جذب جوانان به برنامه‌های معنوی، بهره جست.

انتهای پیام/68001/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول