اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بویین زهرا:

مردم با حضور در انتخابات پیوند امت با ولایت را همچون حماسه 9 دی به دنیا ثابت کردند

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا گفت: مردم پیوند امت با ولایت را بار دیگر همچون حماسه 9 دی در سالی که به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است، به دنیا ثابت کردند.

مردم با حضور در انتخابات پیوند امت با ولایت را همچون حماسه 9 دی به دنیا ثابت کردند

حسین رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا، عشق و ارادت به امام خامنه‌ای را عامل تحقق حماسه سیاسی خواند و با اشاره به مشارکت 70 درصدی مردم در انتخابات، این مشارکت را رأی به مقبولیت نظام دانست.

وی ادامه داد: مردم با مشارکت خود در انتخابات مهر تأییدی به جمهوریت و اسلامیت نظام زدند و این مشارکت گسترده در واقع رأی به مقبولیت نظام، استمرار اسلامیت و جمهوریت و به معنای حقیقی کلمه، دموکراسی واقعی در سطح جهان بود.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: مردم بابصیرت ایران با حضور گسترده و پرشور خود پای صندوق‌های رأی که در واقع حضوری جهادی، باشکوه و پر نشاط بود، به دنیا نشان دادند که فشارها، تحریم‌ها و توطئه‌های آنان راه به جایی نمی‌برد و در مقابل جمهوری اسلامی ایران کارساز نیست.

این مسئول تصریح کرد: تلاش دشمنان برای تحریم و کم‌رنگ کردن انتخابات ایران با این حضور حماسی به شکست منجر شد و مردم با حضور گسترده پاسخ قاطعی به دشمنان انقلاب دادند.

وی برنده اصلی این انتخابات را ملت ایران و مقام معظم رهبری خواند و خاطرنشان کرد: مردم با توجه به مطالبات مقام معظم رهبری و بدون توجه به یاوه‌گویان غربی به ندای رهبر لبیک گفتند و پیوند امت با ولایت را بار دیگر همچون حماسه 9 دی در سالی که به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است، به دنیا ثابت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بویین زهرا عنوان کرد: در حقیقت برنده اصلی این انتخابات باشکوه، ملت ایران و مقام معظم رهبری بودند که با بصیرت و هوشیاری تمام جامعه را به سمت خلق این حماسه سیاسی هدایت کردند.

انتهای پیام/77008/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول