اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی پیامی صورت گرفت

تقدیر نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین از حضور مردم در انتخابات

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با صدور پیامی از حضور پرشور مردم ورامین در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کرد.

تقدیر نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین از حضور مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله سیدمرتضی محمودی‌گلپایگانی با صدور پیامی از مردم ولایت‌مدار ورامین که با حضور 85 درصدی خود حماسه‌ای جاودان را خلق کردند تجلیل نمود.

در این پیام آمده است: مردم فهیم و ولایت‌مدار ایران اسلامی، همواره در طول 34 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی با حضور و مشارکت گسترده و فعالانه خود در تمام صحنه‌های انقلاب به ویژه انتخابات، عزم و اراده و انسجام ملی خود را برای صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به منصه ظهور رسانده و استکبار جهانی و توطئه‌های شوم معاندین نظام اسلامی را در رسیدن به اهداف شوم خود مأیوس ساخته و نشان داده‌اند که برای تحقق آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و دفاع از کیان و ارزش‌‌های گران‌سنگ نظام اسلامی در تمام صحنه‌ها حضور مؤثری داشته که به لطف خدا دستاوردهای انقلاب را به صاحب اصلی حضرت ولی‌عصر (عج) خواهند سپرد.

آیت‌الله محمودی گلپایگانی بیان داشت: سلام خداوند و ائمه اطهار علیهم‌السلام بر شما که بار دیگر با حضور پرشور و انقلابی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در سال حماسه سیاسی عزت و افتخار عظیم دیگری را برای ایران اسلامی رقم زدید؛ حقا که ورامین بار دیگر دین خود را به اسلام و امام و ولایت ادا کرد.

در ادامه این پیام عنوان شده است: دلاورمردان و شیر زنان ورامینی با حضور حماسی و انقلابی خود در 24 خردادماه سال 92 بار دیگر پای‌بندی خدشه‌ناپذیر خود را به ارزش‌های اسلامی و انقلابی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به اثبات رساندند.

آیت‌الله محمودی گلپایگانی در پایان تاکید کرد: این پیروزی بزرگ را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواحنا فداه و روح بزرگ و ملکوتی امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای و ملت شریف ایران تبریک عرض کرده و از خداوند توفیقات روز افزون شما را مسئلت می‌کنم. 

انتهای پیام/2462/ط/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول