اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور قوه قضائیه:

وزیر کشور برای تأیید انتخابات شورای شهر رشت بازرس بفرستد

مشاور حقوقی قوه قضائیه با بیان اینکه هیئت مرکزی نظارت مجلس با تأیید افراد مسئله‌دار در شورای شهر رشت برای مردم این شهر فاجعه آفریده است، گفت: وزیر کشور و رئیس مجلس برای تأیید انتخابات شورای رشت بازرس امین بفرستند.

وزیر کشور برای تأیید انتخابات شورای شهر رشت بازرس بفرستد

جابر کوچکی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای اسلامی این شهر، اظهار کرد: در تأیید صلاحیت نامزدهای شورای شهر رشت از هیئت اجرایی این شهرستان تشکر می‌کنیم زیرا عملکرد مثبتی داشت.

وی با قدردانی از هیئت نظارت شهرستان رشت، اذعان کرد: اقدام انقلابی برای منافع مردم مظلوم شهر رشت صورت گرفت، مردمی که از نظر علمی، ایثارگری، ورزش قهرمانی و ... در تراز بالایی در کشور قرار دارند و مردمانی فهیم، علمی، فرهنگی و با سابقه دینی بوده اما از نظر توسعه مظلوم هستند.

این وکیل دادگستری، با تصریح بر اینکه از اقدام هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان قدردانی می‌کنیم زیرا منفعت‌طلبان و افراد دارای زاویه با نظام اسلامی را رد صلاحیت کردند، افزود: هیئت نظارت گیلان افرادی را تأیید کردند که از نظر مالی و سیاسی مشکلات زیادی را برای شهر ما به وجود آورده بودند.

وی ادامه داد: این افراد در طول مسئولیت خود به عنوان مدیران اجرایی و کرسی‌های مختلف علمی و... کمترین خدمت را به مردم فهیم رشت کرده‌اند.

کوچکی‌نژاد، سوء‌استفاده‌های زیاد مالی از امکانات دولتی و قدرت را از جمله عملکرد افراد مذکور دانست و گفت: این افراد اموال عمومی را به غارت برده‌اند.

وی با بیان اینکه تأیید صلاحیت این افراد توسط هیئت نظارت گیلان دور از انتظار بود، خاطرنشان کرد: از هیئت مرکزی نظارت مجلس شورای اسلامی گله‌مندیم زیرا کسانی را تأیید کردند که دقیقا مسئله‌دار هستند و در واقع این هیئت برای مردم شهر رشت فاجعه آفریده  است.

مشاور حقوقی قوه قضائیه اضافه کرد: ما از وزیر کشور و رئیس مجلس شورای اسلامی عاجزانه استدعا داریم که در تأیید انتخابات شورای اسلامی شهر رشت بازرسان امین و متخصص را بفرستند تا با کسانی که با پول، فریب، استفاده از قدرت مالی شخصی و امکانات دولتی رأی واقعی مردم را تغییر داده‌اند برخورد قانونی و شرعی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه هیئت نظارت شهرستان و استان در این مرحله مورد آزمایش هستند، متذکر شد: چشمان تیزبین مردم رشت به آنها دوخته شده و خیانت‌ها را دیدند و نظاره‌گر این عملکرد هستند.

انتهای پیام/2300/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول