اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

حماسه‌آفرینی ایرانیان در انتخابات حاصل درایت رهبری انقلاب بود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: خلق حماسه 24 خرداد حاصل هوشمندی و درایت رهبر معظم انقلاب بود که دشمنان را دچار شوک عجیبی کرد.

حماسه‌آفرینی ایرانیان در انتخابات حاصل درایت رهبری انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین صبح امروز در دیدار جمعی از اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات استان قزوین که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، گفت: حضور گسترده و باشکوه ملت ایران در پای صندوق‌های أخذ رأی جهانیان را شگفت‌زده کرد.

وی افزود: این حضور بابصیرت به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داد که مردم این کشور با وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی همیشه در صحنه بوده و هستند.

امام جمعه قزوین با اشاره به تلاش دشمنان در کم‌رنگ جلوه دادن این حماسه بزرگ، عنوان کرد: با گذشت چند روز از این حماسه بزرگ، دشمنان در شوک عجیبی هستند و تلاش می‌کنند در برنامه‌های خود این حضور را کم‌رنگ جلوه دهند؛ اما موفق نمی‌شوند و به شکست خود اعتراف می‌کنند.

باریک‌بین خلق این حماسه را حاصل هوشمندی و درایت رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: در به وجود آوردن حماسه این روز فراموش‌نشدنی، درایت و هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب بسیار بارز و برجسته بود و توانست رهنمودهای ارزشمندی به مردم و نامزدهای ریاست جمهوری ارائه کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: در کنار این مسائل، رسانه ملی که با برگزاری مناظره‌ها و برنامه‌های انتخاباتی، زمینه حضور گسترده مردم را در پای صندوق‌های أخذ رأی فراهم و آنان را به انجام این کار تشویق و ترغیب کرد، جای بسی تقدیر دارد.

باریک‌بین با قدردانی از اعضای اجرایی انتخابات در فرمانداری‌ها، استانداری و بخشداری‌ها، خاطرنشان کرد: هیئت‌های اجرایی انتخابات نیز که تا پاسی از شب در فرمانداری حضور داشتند، نقش مهم و اثرگذاری در امانت‌داری نسبت به آرای مردم ایفا کردند.

در این دیدار سعید میربها، فرماندار قزوین گزارشی در خصوص نحوه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و فعالیت‌های هیئت‌های اجرایی انتخابات در استان مطالبی بیان کرد.

انتهای پیام/77010/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول