اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سیدهادی حسینی:

نتایج اعتراض‌ها در انتخابات شورا تاثیر شگرفی در تغییر آرا ندارد

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس با اشاره به طرح برخی از اعتراض‌ها نسبت به نتیجه انتخابات، گفت: فکر نمی‌کنم نتایج اعتراض‌ها تاثیر شگرفی در تغییر آرا داشته باشد.

نتایج اعتراض‌ها در انتخابات شورا تاثیر شگرفی در تغییر آرا ندارد

سیدهادی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به برگزاری مناسب انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، گفت: استان مازندران مسافرپذیر و توریستی است و حضور مسافران و همچنین دانشجویان و استفاده‌کنندگان از محور سوادکوه در بالارفتن آمار رای تاثیر داشته است.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معمولا بعد از انتخابات کسانی که رای نیاورند اعتراض‌هایی دارند، افزود: اعتراض‌ها را بررسی نکردم و همه حق اعتراض دارند.

وی با اشاره به اینکه فکر نمی‌کنم نتایج اعتراض‌ها تاثیر شگرفی در تغییر آرا داشته باشد، خاطرنشان کرد: برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا موجب شده بود که برای انتخابات ریاست جمهوری از هر منطقه جغرافیایی امکان رای دادن وجود داشته باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به نظارت مجلس شورای اسلامی در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای کشور، یادآور شد: حضور نماینده فرماندار، نماینده نمایندگان و کاندیداهای شورای اسلامی در صندوق‌های رای‌گیری وجود داشته است.

حسینی با اشاره به شرط سکونت برای رای‌دهندگان شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت، تصریح کرد: حذف شرط سکونت رای‌دهندگان و یا درج قید سکونت یک‌ساله مطرح بوده است که مجلس قید حضور یکساله رای‌دهنده یا خانواده آن را تصویب کرد و ما باید خودمان عادت کنیم که اخلاق را رعایت کنیم و در محیط خودمان رای بدهیم.

انتهای پیام /86015/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول