اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران خبر داد

تهیه کتاب اشعار رضوی در مازندران

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران گفت: برای ترغیب اعضای مراکز فرهنگی، این کانون اقدام به تهیه کتابی با عنوان «88 شعر رضوی» کرده که به عنوان منبعی مفید به مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری مازندران ارسال شد.

تهیه کتاب اشعار رضوی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، قاسم عزیززاده‌گرجی شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی جشنواره مشاعره و شعرخوانی رضوی، اظهار داشت: برنامه‌ریزی در خصوص ایجاد رابطان رضوی و استفاده از ظرفیت آنان در گسترش کیفی و کمی جشنواره‌های رضوی کانون، اقدام مؤثری است که باعث رشد فعالیت‌های رضوی در کانون‌های پرورش فکری کشور می‌شود.

وی ادامه داد: دبیرخانه جشنواره مشاعره و شعرخوانی رضوی نیز باید با توجه به این ظرفیت نسبت به گسترش فعالیت‌های این جشنواره تلاش کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران خاطرنشان کرد: در راستای تقویت و ترغیب اعضای مراکز فرهنگی و هنری، این کانون اقدام به تهیه کتابی با عنوان «هشتاد و هشت شعر رضوی» کرده که به عنوان منبعی مفید به مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری مازندران ارسال شد.

وی تصریح کرد: همچنین از طریق ارسال پیامک، دعوت‌نامه، فراخوان جشنواره و نیز ارسال پوستر به کانون‌های پرورش فکری کشور و سایر دستگاه‌های فرهنگی در خصوص مشارکت حداکثری علاقمندان تلاش صورت گرفته است و البته گسترش خواهد یافت.

دبیر جشنواره ملی مشاعره و شعرخوانی رضوی یادآور شد: پیگیری فعالیت‌های اطلاع‌رسانی و اقدامات مرتبط با این جشنواره به مراکز غیرکانونی همچون موسسات فرهنگی، دبیرخانه‌های جشنواره‌های رضوی، انجمن‌های ادبی و سایر مراجع از مهم‌ترین کارهایی است که باید از سوی دبیرخانه این جشنواره مورد پیگیری قرار گیرد.

وی با اشاره به گسترش منابع شعری برای شرکت‌کنندگان این جشنواره بیان داشت: در این خصوص با رایزنی صورت گرفته با کانون مداحان و انجمن شعر بسیج هنرمندان استان درصدد ارتقای اشعار مرتبط با امام رضا(ع) هستیم.

عزیززاده‌گرجی یادآور شد: در بخش جنبی جشنواره مشاعره و شعرخوانی رضوی نمایشگاهی از آثار ارسالی که طی چند سال گذشته از کانون پرورش فکری مازندران به جشنواره‌های موضوعی امام رضا(ع) ارسال شده است، خواهیم داشت.

وی یادآور شد: جشنواره ملی مشاعره و شعرخوانی رضوی 23 شهریورماه جاری در اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2296/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول