اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قربانی در نشست مسئولان منطقه ویژه پارس مطرح کرد

معرفی توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در عسلویه با انتشار کتاب جامع

رئیس روابط عمومی پارس جنوبی از معرفی توانمندی‌های پارس جنوبی در زمینه‌های مختلف نفت، گاز و پتروشیمی در قالب کتاب راهنمای جامع عسلویه خبر داد.

معرفی توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در عسلویه با انتشار کتاب جامع

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حسین قربانی عصر دیروز در نشست مسئولان منطقه ویژه پارس گفت: پارس جنوبی و عسلویه دارای ظرفیت و توانمندی بسیار بالایی در مسیر رشد و توسعه است و باید از این توانمندی‌ها به نحو مطلوب بهره ببریم.

وی افزود: پروژه‌های بسیار مهمی طی چند سال اخیر در عسلویه اجرایی شده و با تلاش بیشتر به نتایج درخشانی در توسعه و رشد منطقه خواهیم رسید.

رئیس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس از انتشار کتاب راهنمای جامع عسلویه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

قربانی تصریح کرد: این کتاب علاوه بر ارایه اطلاعات کامل از شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس، مخاطب را در جریان بسیاری از پروژه‌های زیربنایی و اقتصادی کشور و فرصت‌های سرمایه‌گذاری که در این منطقه وجود دارد نیز قرار می‌دهد.

وی انتشار کتاب راهنمای جامع عسلویه را فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی با هدف توسعه صنایع و مشاغل این منطقه عظیم صنعتی برشمرد و گفت: ارایه فهرستی جامع از اداره‌ها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی مستقر در منطقه ویژه پارس از دیگر مزیت‌های این کتاب است.

قربانی عنوان کرد: انتشار کتاب راهنمای جامع عسلویه در معرفی توانمندی‌های داخلی در زمینه‌های مختلف نفت، گاز و پتروشیمی بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: قطعاً انتشار این کتاب رضایت مخاطبان را به دنبال خواهد داشت و تلاش می‌کنیم علاوه بر ارایه مطالب کلی و جامع صنعتی منطقه ویژه پارس، اطلاعات کاربردی شهری نیز گنجانده شود.

رئیس روابط عمومی منطقه ویژه پارس اظهار امیدواری کرد که کتاب راهنمای جامع علسویه در آینده‌ای نزدیک به مخاطبان ارایه شود.

قربانی خاطر نشان کرد: تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در عسلویه اهمیت زیادی دارد و نباید این فرصت‌ها را هدر دهیم.

انتهای پیام/2451/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول