اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان اردبیل:

تولید کتاب‌های فاخر ارزشی در اولویت جدی است

رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: حمایت قاطع از تولیدکنندگان آثار فاخر فرهنگی، هنری با محوریت انقلاب اسلامی از اولویت‌های ما است که قطعاً این تولیدات می‌تواند بستر تحول فرهنگی را در جامعه به وجود آورد.

تولید کتاب‌های فاخر ارزشی در اولویت جدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ساسان ناطق عصر امروز در نشستی با هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر انقلابی، ارزشی در اردبیل اظهار داشت: حوزه هنری در سال‌های اخیر با حمایت قاطع از نویسندگان و هنرمندان اقدام به تولید آثار متنوع کرده است به طوری که بخشی از این آثار منطبق بر واقعیت‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه بوده و یک گنجینه عظیم برای نسل‌های آینده تلقی می‌شود.

وی تصیرح کرد:‌ از بین این آثار، آثار تولیدی در حوزه کتاب‌های خاطرات جنگ و واقعیت‌های دوران هشت ساله دفاع مقدس از شاخصه‌های تولیدات این حوزه است که امسال نیز با رویکردی ارزش‌مدارانه این کار را ادامه می‌دهیم.

ناطق خاطر نشان کرد: امسال مصمم هستیم بیش از هفت کتاب فاخر را در حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی چاپ و منتشر کنیم که از آن جمله می‌توان کتاب پژوهشی، آیینی «روزی به طول تاریخ» مجموعه اشعار «اسفار آفتاب» و همچنین «خاطرات آزادگان ایرج دولت‌نژاد، بهرام زارعیان، سید آسایشگاه 15، خاطرات ناصر دستاری» اشاره کرد.

این مسئول اضافه کرد: همه این آثار به دست هنرمندانه جوانان و نوجوانان در حال تدوین نهایی است که امیدواریم بعد از انتشار خوانندگان از وجود این آثار ارزشی بهره ببرند.

وی در ادامه بیان کرد: راه‌اندازی مجتمع هنری دینی در استان اردبیل این شور و شوق را در جوانان متدین و انقلابی به وجود آورده تا به تولید آثار متنوع فرهنگی و هنری روی آورند که امیدواریم با راه‌اندازی فضای سینمایی در استان بتوانیم آثار فاخر در این حوزه را نیز به علاقمندان بیش از گذشته نمایان کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس حوزه هنری استان در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه رئیس جمهور آینده باید بخش هنر و حمایت از هنرمندان را یکی از بخش‌های توسعه خود مد نظر قرار دهد، گفت: نباید در دولت آینده برنامه‌های فرهنگی و هنری نادیده گرفته شده و یا نسبت به آنها بی‌توجهی صورت بگیرد چرا که امروز هنر ارزشی و انقلابی ما بسیاری از نیازهای جوانان و نسل آینده ما را پاسخگو است و قطعاً در این حرکت زمینه و بستری مساعد فراهم می‌آید تا برجستگان هنری این استان بتوانند حرکتی تأثیرگذار، مثبت و سازنده داشته باشند.

انتهای پیام/62004/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول