اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین عقیدتی سیاسی سازمان بسیج مستضعفان خبر داد

آموزش 110 هزار نفر در طرح‌های صالحین

جانشین عقیدتی سیاسی سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: 110 هزار نفر در طرح صالحین کشور، آموزش‌های عقدیتی، سیاسی و اجتماعی را فرا می‌گیرند.

آموزش 110 هزار نفر در طرح‌های صالحین

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مصطفی نجاری عصر امروز در همایش توجیهی، تخصصی مسئولان نمایندگی ولی فقیه در حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: در حوزه عقیدتی سیاسی که یک هدف تخصصی است برای آشنایی با برنامه‌های سال 92 وظایف به دو بخش فراسازمانی و سازمانی تقسیم‌بندی شده است.

وی ادامه داد: در وظیفه فراسازمانی، خود مدیریتی، مدیریت رفتار که مشابه خود مدیریتی در اخلاق و محاسبه نفس است، ملاحظه‌های لازم محاسبه و ارزیابی میزان علاقه‌مندی به وظایف و ماموریت‌ها باید در نظر گرفته شود.

جانشین عقیدتی سیاسی سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: اعتقاد و ایمان به تربیت و آموزش، علم و دانایی و هم گفتمانی با مخاطب و اثربخشی وضعیت در حوزه فراسازمانی اهمیت دارد.

نجاری تصریح کرد: به نظر من در ابلاغ‌های سازمانی در نگاه کلی دو نوع وظیفه داریم که هر دو ذاتی هستند یکی ذاتی فراسازمانی و دیگری ذاتی سازمانی است.

وی ابراز داشت: ما باید نیاز مخاطبان خود را درک کنیم و همچنین در تغییر عواطف و احساسات مخاطب خود مؤثر باشیم.

این مسئول به شناخت وظیفه و ماموریت سازمانی اشاره و یادآور شد: مسائل عقیدتی سیاسی با عنوان خطوط واصل و ماموریت به حوزه فرماندهی تفویض شده است.

جانشین عقیدتی سیاسی سازمان بسیج مستضعفان کشور ادامه داد: اما بحث‌های نظارت و ارزشیابی، تایید سرفصل‌ها، تایید مربیان و شناخت مسیرهای انحرافی و پیشگیری از مشکلات بر عهده مدیران عقیدتی سیاسی است.

وی با اشاره به رویکرد نمایندگی در وظایف سازمانی سال 92، اضافه کرد: رویکرد ما اقتضایی، برنامه‌ای و ماموریتی است.

نجاری تصریح کرد: نظارت و ارزیابی تمام وظایف و ماموریت‌های ذاتی که به حوزه فرماندهی تفویض نمی‌شده و طرح‌های صالحین از رویکردهای اقتضایی است.

جانشین عقیدتی سیاسی سازمان بسیج مستضعفان کشور از آموزش 110 هزار نفر درطرح صالحین کشور خبر داد و اضافه کرد: این آموزش‌ها شامل عقیدتی، سیاسی و اجتماعی است.

این مسئول ابراز داشت: تعداد 390 هزار مربی در کشور آموزش مردم در طرح صالحین را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح صالحین در کشور متذکر شد: ماموریت امروز بسیج مـقابله با تـهدیـدات نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان است که طرح صالحین نیز در همین خصوص و برای ارتقای سطح آگاهی مردم اجرا می‌کند.

نجاری تهدیدات دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی را جنگ فرهنگی دانست و اذعان داشت: جوانان با آموزش در طرح صالحین در مقابل تهدیدات فرهنگی دشمن ایمن می‌شوند.

انتهای پیام/69013/ن40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول