اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی در جمع بسیجیان اصفهان:

بازی حذفی استکبار با ایران به فینال خود رسیده است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه بازی حذفی استکبار به فینال رسیده، گفت: تمام تیم‌های دشمن شکست خورده‌اند و بیداری اسلامی اکنون تا پشت درب‌های کاخ سفید رسیده است.

بازی حذفی استکبار با ایران به فینال خود رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار محمدرضا نقدی شامگاه چهارشنبه در همایش مدیران حلقه‌های صالحان واحدهای مقاومت بسیج مدارس که در ناحیه مقاومت امام صادق(ع) اصفهان برگزار شد با بیان اینکه انتظار برای ظهور امام زمان(عج) مثل پیروزی انقلاب است که مقدماتی لازم دارد، اظهار داشت: مقدمات قدرشناسی از حریم ولایت وقتی باشد، امام زمان(ع) حجتی برای غیبت ندارد، چرا که مردم به اوج شناخت رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه هر جا آمریکا سلاح خود را به کار ببرد در همان نقطه جوانان علیه آمریکا به پا می‌خیزند، افزود: حاکمیت طاغوت هر جا رود عشق به اسلام ظهور می‌کند و باید این فرصت ایجاد شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان همه امیدها و نگاه‌های خودجوش ملت مظلوم جهان را به سمت ایران دانست و تصریح کرد: نمی‌توان این امیدها و حرکت‌ها را که با امید به شور ایران به صحنه آمده‌اند را تنها گذاشت، چرا که تکلیف است.

وی با تاکید به اینکه دشمن در این 33 سال سیلی محکمی خورده است، ادامه داد: دشمن در چندین نوبت از ایران ضربه سنگین خورده است.

نقدی با اشاره به این تشبیه که بازی حذفی استکبار به فینال رسیده است، بیان داشت: تمام تیم‌های دشمن شکست خورده و امروز ما مانده‌ایم و استکبار رو در روی هم‌دیگر مانده‌اند.

وی آخرین حرکت دشمن را وجود فتنه‌گران در ایران برشمرد و گفت: دشمنی که روزی دست نشانده‌های خود را می‌فرستاد اکنون خود به میدان آمده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن ابراز خرسندی از بیداری اسلامی در جهان، بیان داشت: اکنون مستضعفان آمریکایی و اروپایی به صحنه آمده‌اند و تا پشت درهای کاخ سفید پیشروی کرده و با جرأت فریاد می‌زنند.

وی این بیداری را عمیق، مردمی و برای منابع حزب و گروهی ندانست و افزود: این جوش و خروش را نمی‌توان متوقف کرد چرا که رژیم استکبار آمریکا دست جوانان است.

نقدی با تاکید به اینکه این نهضت تا زمان حاکمیت اسلام و تا ظهور امام زمان(عج) ادامه دارد، افزود: دشمن برای جوانان پرشوری که در 22 بهمن شرکت می‌کنند از طریق فیلم‌های مستهجن، مواد مخدر و مشروبات الکلی نقشه کشیده و هزینه می‌کند.

وی ورود مشروبات الکلی توسط قاچاقچیان به صورت مجانی به کشور ایران را نمونه دیگری از کینه‌توزی دشمن برای از بین بردن جوانان دانست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه از طریق ماهواره هر روز فیلم‌های مستهجن با ارزان‌ترین قیمت به فروش می‌رسد، گفت: دشمن هزینه زیادی برای این کار قرار داده است.

وی هم‌چنین با تاکید به اینکه با تبلیغات و کتاب صرف، کار فرهنگی نمی‌توان کرد، ادامه داد: این یادواره‌ها، رفتن به راهیان‌نور، همه در ایجاد این فرهنگ تأثیرگذار است.

نقدی با اشاره به اینکه دشمن بر سر راه جوانان کمین کرده و نیاز به کار تربیتی و منظم را می‌طلبد، تصریح کرد: حلقه‌های صالحان دانش‌آموزی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های بسیج در این راستاست.

وی خطاب به بسیجیان گفت: درس در مسئله کلاس خلاصه نمی‌شود و بسیجیان باید که کلاس تربیتی داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به بسیجیان تاکید کرد: باید امام زمان(عج) خود را بشناسید و احادیث، روایت و نقشه راه را از رهبر خود و ولی‌فقیه یاد بگیرید.

وی هم‌چنین ادامه این ارتباط را وجود یک صمیمیت دانست و ادامه داد: کیفیت و کمیت هر دو نکته‌ای است که باید در نظر قرار گیرد.

نقدی به وجود 23 هزار شهید استان اصفهان اشاره کرد و گفت: شهید عزیزاللهی از جمله دانش‌آموزانی بود که مورد توجه امام خمینی(ره) قرار گرفت.

وی به تشریح برخی فعالیت‌های بسیج در فضای مجازی پرداخت و اظهار داشت: تلاش می‌شود برای گسترش طرح صالحان اقداماتی صورت گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از راه‌اندازی مدرسه مجازی صالحان خبر داد و افزود: قانون تشویق‌ها را دولت تصویب کرده است که با این قانون به خدمات تحصیلی امتیاز می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه باید این روش‌ها را جایگزین تشویقات دیگر کرد، ادامه داد: محتوای کتاب‌های درسی علاوه بر اینکه باید دینی باشند کاربرد عملی هم باید داشته باشند.

نقدی به حساسیت دوره انتخابات اشاره کرد و گفت: دشمن تمام ابزار خود را برای ضربه زدن به کار گرفته است و ما وظیفه داریم سر صندوق‌های رأی حاضر شویم.

انتهای پیام/و10/ط4000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول