اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی:

صهیونیسم زیرپای مستضعفان جهان له می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: صهیونیسم و نظام سرمایه‌داری زیرپای مستضعفان جهان له می‌شود.

صهیونیسم زیرپای مستضعفان جهان له می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمدرضا نقدی بعد از ظهر امروز در نخستین مجمع عالی بسیج گیلان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با آرمانخواهی و آزادیخواهی در مقابل زورگویان و مستکبران ایستاده است.
وی با بیان اینکه با دست‌های خالی در مقابل جباران ایستاده‌ایم، افزود: دیری نمی‌گذرد که صهیونیست و نظام سرمایه‌داری زیر پای مستضعفان جهان له ‌می‌شود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید با تلاش و برنامه‌ریزی منسجم الگوی نظام اسلامی را به کشورهای دنیا که با نشٱت گرفتن از انقلاب اسلامی به بیداری اسلامی رسیده‌اند ارائه دهیم.
وی با اشاره به ضرورت تشکیل مجمع عالی بسیج در استان‌ها، تصریح کرد: مجمع عالی بسیج در حقیقت پاسخگو به این نیاز اساسی است که چگونه بتوانیم تمام قسمت‌های بسیج را به یکدیگر متصل کرده و به دریای بیکران اتحاد و همبستگی برسانیم.
نقدی ابراز داشت: امروزه دنیا در آستانه تحولات بزرگی قرار گرفته و مستضعفان سراسر جهان، جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک نظام اسلامی که توانسته است در مقابل ظلم، جور و ستم ایستادگی کند و پیشرفت‌های فراوان معنوی را با معیارهای دنیوی و الهی ارائه دهد، به رخ حاکمان خود ‌می‌کشند.
وی با بیان اینکه وحدت لازمه حل مشکلات است، بیان داشت: مسائل حل نشده کم نیستند اما می‌توانیم با حضور و مشارکت مردم بسیاری از این مشکلات را برطرف کنیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: انتظار می‌رود مجمع عالی بسیج استان حداقل یک بار در ماه برگزار شود و ابتدا به یک جمع‌بندی مشخص از استان دست یابیم و سپس اولویت‌ها را مشخص کرده و آنها را دسته‌بندی کنیم و درباره راهکارها با یکدیگر به تفاهم و یک اجماع برسیم.
به گفته وی، شناسایی فرصت‌ها و موانع موجود در استان‌ می‌تواند ما را به سمت ایجاد استانی بدون اعتیاد، بیکاری، بدحجابی و دیگر مشکلات و نیز در مسیر معرفت‌الله سوق دهد چرا که براساس دین اسلام هنگامی که گروهی از انسان‌ها به منظور برطرف کردن مشکلات خود گرد هم جمع می‌شوند، خداوند آنها را یاری کرده و اتفاقات بزرگی شکل می‌گیرد.
نقدی گفت: در مجمع عالی بسیج هر فردی باید بی‌پروا حقایق را بیان کرده و محافظه‌کاری و سیاسی‌کاری جایی در بسیج ندارد چرا که باید مطالب مهم را مدنظر قرار داده و مسائل حاشیه‌ای را کنار بگذاریم.
وی با اشاره به پیشرفت‌هایی که در انقلاب اسلامی ایران به دست آمده است، افزود: ظرفیت پیشرفت یک جامعه اسلامی باید فراتر از این باشد.
نقدی با اشاره به اینکه انسان‌های پراکنده که اهدافی متعالی دارند، نمی‌توانند هدف خود را محقق کنند، اذعان داشت: برای برطرف کردن مشکلات باید کار یکپارچه صورت گیرد.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول