اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار فضلی:

نماد دانش پوچ آمریکا به دست ایرانیان سقوط کرد

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: آمریکا که فکر می‌کرد قدرت اول منطقه است در روزهای گذشته دیدیم که چگونه به دست دلاور مردان ایران دانش بی‌بنیه‌اش سقوط کرد.

نماد دانش پوچ آمریکا به دست ایرانیان سقوط کرد
سردار علی فضلی در حاشیه یادواره شهدای ترور و مبارزه با نفاق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به دستیابی ایران به هواپیمای جاسوسی آمریکا موسوم به پهپاد اظهار داشت: آمریکا که فکر می‌کرد قدرت اول منطقه است در روزهای گذشته دیدیم که چگونه به دست دلاور مردان ایران دانش بی‌بنیه‌اش سقوط کرد و امروز هواپیمای پیشرفته جاسوسی آمریکا به دست جوانان ما افتاده است.
وی گفت: ایرانی با چنین آموزه‌های بسیجی و روحیه فرا مرزی بسیاری از ناممکن‌ها را ممکن می‌کند و ادعا می‌کنیم این حرکت تا به خاک ذلت کشیدن آمریکا ادامه دارد.
این مسئول ادامه داد: بگذارید دشمن، دشمنی خود را بکند اما سرانجام روزی ذلت آمریکا را که امروز نیز نشانه‌هایی از آن دیده می‌شود مشاهده خواهیم کرد.
جانشین بسیج مستضعفان کشور بیان داشت: شهدایی که امروز ما حامی خون‌های آنان هستیم یک جریان فرهنگی را در جامعه اسلامی ما به اوج رساندند که شاهد ثمره این مجاهدت‌ها هستیم.
 
* کاروان راهیان نور، راهیان بصیرت در کشور هستند

فضلی در بخش دیگری از سخنان خود حرکت کاروان‌های راهیان نور در کشور را نتیجه و استمرار راه شهدا اعلام کرد و افزود: کاروان راهیان نور با بازدید از جبهه‌های جنگ یک کاروان بصیرتی را هدایت می‌کنند که استان اردبیل در سال گذشته توانست سهم قابل ملاحظه‌ای از این کاروان را از آن خود کند.
وی گفت: 16 هزار استاد حوزه و دانشگاه، 20 هزار روحانی، 175 هزار دانشجو و 700 هزار دانش‌آموز و فرهنگی، 350 هزار دانش‌آموز دوم دبیرستانی و... به همراه معلمان خود عازم کربلای ایران شدند که این امر در کشور رفته رفته تبدیل به الگو می‌شود.
این مسئول بیان داشت: ‌در سال گذشته از کل کشور 2 میلیون و 930 هزار و 476 نفر از جبهه‌ها بازدید کردند که یک حرکت پیش سازماندهی و خودجوش بود.
جانشین بسیج مستضعفان کشور خاطرنشان کرد: امسال نیز در نیمه اول سال یک‌میلیون نفر با حمایت وزارت آموزش و پرورش و همکاری استانداران، مسئولان استانی و دستگاه‌های اجرایی به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.
فضلی بیان داشت: 50 درصد این کاروان برادران و 50 درصد نیز خواهران هستند که به منظور گذراندن درس آمادگی دفاعی به مناطق جنگی می‌روند.
این مسئول در پایان اظهار داشت: از 15 مهر ماه در خوزستان حرکت کاروان‌ها آغاز شده و تاکنون بیش از 400 هزار دانش‌آموز و فرهنگی پسر در چند استان کشور از جمله همدان عازم مناطق جنگی شده‌اند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول