اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی:

مقابل ولایت ایستادن بالاترین منکر سیاسی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: مقابل ولایت ایستادن در واقع بالاترین منکر سیاسی است.

مقابل ولایت ایستادن بالاترین منکر سیاسی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی اظهار داشت: ایستادن مقابل ولایت فقیه از هر منکری بدتر است.
وی با بیان اینکه منکر فرهنگی نیز بدتر از منکر اخلاقی است، افزود: منکر فرهنگی یعنی فرقه‌سازی و عرفان‌های کاذب که بالاتر از منکرهای اخلاقی بوده که موجب شرک می‌شود از این رو نباید این‌ها را رها کرد و باید اولویت‌ها را در اجرای این فریضه الهی مورد توجه قرار داد.
سردار نقدی همچنین منکر اقتصادی را زیربنای منکرات اخلاق عنوان کرد و گفت: اگر این منکر به سراغ جامعه بیاید اخلاق را زیرسوال می‌برد زیرا مال حرام زیربنای منکرات است.
وی تاکید کرد: منکرات اخلاقی از ناب‌ترین منکرات فرهنگی بوده که باید با آن برخورد قاطع و قانونی انجام شود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه کارها نباید جدای از هم دیده شود، اظهار داشت: باید همه با هم و کنار یکدیگر در راستای ترویج این فریضه مشارکت کرده تا این دستور الهی به درستی اجرا شود از این رو مشارکت مردم در این فریضه ضرورت دارد.
وی در ادامه با طرح این سؤال که آیا درسی به نام حجاب در مدارس ارائه شده و آیا معلمان مدارس با فلسفه حجاب آشنایی داشته و بحث‌های اقنایی را آموخته‌اند، خاطرنشان کرد: داشتن ماهواره به عنوان یک مفسده باید بررسی و حل شود و هر کسی نقش خودش را در اجرای این فریضه ایفا کند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان اضافه کرد: از سویی یکسری ماهواره می‌گیرند و از طرفی دیگر با فناوری‌های جدید یک آنتن ماهواره جدید و کوچک‌تر در منازل نصب شده که دیده نمی‌شوند لذا همه باید پای صحنه بیایند و برای رفع معضلات فرهنگی و منکرات تلاش کنند.
وی با اشاره به بهره گیری از ظرفیت هیئت‌های عزاداری برای پیشبرد فریضه امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: اکنون در ماه محرم برنامه‌های متعددی در هیئت‌های عزاداری برگزار شده لذا برنامه ریزی شده تا از این ظرفیت برای پیشبرد این فریضه استفاده شود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه هر فرد و دستگاهی نقش خودش را در این راستا به درستی انجام دهد، گفت: دستگاه‌هایی چون؛ سازمان تبلیغات، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... اگر در این طرح‌ها تلاش و مشارکت کنند، مشکلات برطرف می‌شود.
سردار نقدی ضرورت برگزاری دوره‌های ضمن خدمت معلمان با موضوع حجاب و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و ترویج آن برای معلمان را برشمرد و افزود: اگر دستگاه‌ها در اجرا و پیشبرد این فریضه مشارکت کنند، زمانی که تیغ نیروی انتظامی بلند می‌شود،‌ دیگر هیچ کسی دغدغه برخورد با افراد را نداشته و در آن موقع باید حکم الهی پیاده و احکام قطع عضو سارق، رجم و ... در جای خود انجام شود.
وی با تاکید بر اینکه این فریضه بر اساس اولویت‌ها باید انجام شود، خاطرنشان کرد: البته نباید معروفات را هم از یاد برد و به آن باید توجه کرد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول