اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار عنبرآباد:

مسئولان با خدمات ارزنده پاسخ ایثار و بصیرت ملت را بدهند

معاون فرماندار عنبرآباد گفت: باید مسئولان در جواب این همه ایثار و از خودگذشتگی مردم با خدمات ارزنده جوابگوی آنها باشند و به دور از همه اختلافات زمینه را برای پیشرفت ایران فراهم کنند.

مسئولان با خدمات ارزنده پاسخ ایثار و بصیرت ملت را بدهند

اسماعیل کمالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: شور و شعور انتخاباتی در سراسر کشور دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران را به زانو درآورد و یک حماسه را رقم زد که موجب فخر تاریخ است.

وی افزود: حضور گسترده مردم برای تحقق حماسه سیاسی نشان از دلبستگی مردم به آرمان‌های انقلاب، نظام اسلامی ایران و ولایت فقیه دارد و این حماسه برگ زرین دیگری از کتاب ایثار و بصیرت مردم ایران است.

کمالی عنوان کرد: همه مردم با بینش سیاسی و بصیرت مانند گذشته در عرصه انتخابات حضور پیدا کرده و ثابت کردند که منافع کشور را با هیچ چیز دیگر عوض نمی‌کنند و تا پای جان در برابر حفظ آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند.

وی بیان داشت: باید مسئولان در برابر این همه ایثار و از خودگذشتگی مردم با خدمات ارزنده جوابگوی آنها باشند و به دور از همه اختلافات زمینه را برای پیشرفت ایران اسلامی فراهم کنند.

کمالی تصریح کرد: اگر چه ماه‌ها قبل دشمن درصدد کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات 24 خرداد بود تا بر این اساس عنوان کند، جمهوری اسلامی ایران پشتوانه مردمی ندارد، اما مردم فهیم و ولایتمدار ایران هوشمندانه پای صندوق رأی حاضر شدند و به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند.

معاون فرماندار عنبرآباد گفت: تحقق حماسه سیاسی در 24 خرداد برای ایران اسلامی مایه عزت و سربلندی بود.

انتهای پیام/80005/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول