اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه بسیج دانشجویی خراسان‌رضوی به مناسبت حماسه 24 خرداد

انتخابات 92 کارآمدی نظام را در ارائه الگوی موفق به جهانیان نشان داد

بسیج دانشجویی خراسان‌رضوی در بیانیه‌ای به مناسبت حماسه 24 خرداد تاکید کرد: انتخابات سال 92 مردم‌سالاری دینی و کارآمدی نظام را در ارائه یک الگوی موفق به جهانیان نشان داد.

انتخابات 92 کارآمدی نظام را در ارائه الگوی موفق به جهانیان نشان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد؛ بسیج دانشجویی خراسان‌رضوی به مناسبت خلق حماسه سیاسی بیانیه‌ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: ملت بزرگ ایران در روز جمعه با اراده و ایمان خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با خلق حماسه سیاسی، برگ زرین دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ورق زدند؛ مردم عزیز میهن اسلامی در صف‌های طولانی و با سرودن حماسه سیاسی این پیام را به دشمن مخابره کردند که درک سیاسی‌شان بالاتر از آن است که به دلیل واهی و با تبلیغات دشمنان و نااهلان از حق قانونی خود بگذرند.

در ادامه این بیانیه آمده است: بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی خراسان‌رضوی ضمن نکوداشت این حماسه حضور و تبریک به منتخب مردم، در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و آرزوی توفیق برای دولت آینده نکاتی را اعلام می‌دارد که شامل این موارد می‌شود.

یکی از این نکات در این بیانیه به این شرح آمده است: قطعا حضور آگاهانه و با نشاط آحاد مردم با هر سلیقه رای به نظام جمهوری اسلامی ایران است و این به مثابه تبلور مردم‌سالاری دینی و کارآمدی نظام در ارائه یک الگوی موفق به جهانیان است؛ همچنین خطاب به سایر نامزدهای محترمی که با حضور خود در عرصه رقابت‌های ریاست‌جمهوری، شور و نشاط و خلق حماسه سیاسی ایجاد کردند که مصداق آن در انتخابات متبلور شد تشکر می‌کنیم و یادآور می‌شویم که عرصه خدمت به مردم در نظام اسلامی گشوده است و با برنامه‌ها و ایده‌های خود، دولت منتخب ملت را همراهی و یاری کنید.

در ادامه این بیانیه با اشاره به نکاتی برای دولت آینده خاطرنشان می‌کند: بسیج دانشجویی همواره به عنوان یک تشکل پیشرو و فراگیر در عرصه‌های جهادی و سازندگی‌، علمی، سیاسی، فرهنگی و کادرسازی برای نظام اسلامی حضور موثر و چشمگیری دارد لذا با توجه به همکاری بسیج دانشجویی با همه دولت‌ها برای همکاری با دولت جدید اعلام آمادگی می‌کند.

بسیج دانشجویی خراسان‌رضوی در این بیانیه یادآور می‌شود: رسانه‌های ضدانقلاب به همراه برخی عوامل خود فروخته داخلی مدت‌ها قبل با تبلیغات سوء و سیاه‌نمایی تلاش داشتند تا راهی برای جدا کردن ملت ایران از نظام اسلامی پیدا کنند اما اقدام حماسه‌ای ملت ایران تودهنی محکمی به دشمنان انقلاب بود تا به آنها ثابت کند همیشه تا پای جان بر سر آرمان‌های نظام ایستاده‌ است و باطل‌السحر گزافه‌های دشمنان و حسودان و طمع‌ورزان می‌شود.

این بیانیه در ادامه تاکید می‌کند: در دهه چهارم انقلاب یا همان دهه پیشرفت و عدالت موج فزاینده‌ بیداری اسلامی منطقه را در نوردیده است و این را مرهون رهبری داهیانه امام(ره) و مقام معظم رهبری می‌دانیم مادامی که مردم و دولت‌ها در خط الهی ولایت‌فقیه حرکت کنند گفتمان انقلاب اسلامی با قدرت مضاعف به حرکت اصیل خود ادامه می‌دهد.

در پایان این بیانیه آمده است: ما دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های خراسان‌رضوی از زحمات دولت محترم، دست‌اندرکاران انتخابات به‌ویژه وزارت کشور، شورای محترم نگهبان، رسانه ملی که اقدام آنها مصداق بارز حماسه سیاسی است و صبورانه با تلاش فراوان، بار سنگین این وظیفه خطیر را به خوبی به دوش کشیدند صمیمانه تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/70018/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول