اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز انجام شد

افتتاح دفتر بسیج دانشجویی در پردیس علوم تحقیقات سیستان و بلوچستان

دفتر بسیج دانشجویی در پردیس علوم تحقیقات سیستان و بلوچستان ظهر امروز افتتاح شد.

افتتاح دفتر بسیج دانشجویی در پردیس علوم تحقیقات سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ظهر امروز رئیس واحد علوم تحقیقات سیستان و بلوچستان در آیین افتتاحیه دفتر بسیج دانشجویی واحد علوم تحقیقات سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این واحد در شهریور ماه 1389 به دستور ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی تأسیس شد.

مسعود اکبری‌زاده افزود: واحد علوم تحقیقات سیستان و بلوچستان با هفت رشته گرایش کارشناسی ارشد فعالیت خود را از مهر ماه 1389 شروع کرده است.

وی عنوان کرد: مأموریت اصلی واحد علوم و تحقیقات سیستان و بلوچستان تقویت فضائل اخلاقی، ایمان و امید به آینده در میان دانشجویان، اعضاء هیئت علمی، کارکنان و پرورش فارغ التحصیلان کارآفرین، مؤمن و متعهد به کشور است.

رئیس واحد علوم تحقیقات سیستان و بلوچستان ضمن تشریح عملکرد این واحد اضافه کرد: ایفای نقش در تصمیم‌گیری‌های استان به عنوان یک مرکز علمی برای ارتقاء سطح فرهنگی، اجتماعی و تأثیرگذاری بر پیشرفت‌های استان در زمینه‌های کشاورزی، تجاری و صنعتی با توجه به قابلیت‌های موجود منطقه، از مهم‌ترین اهداف مدیریت این واحد است.

جانشین بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان نیز در ادامه اذعان داشت: بسیج دانشجویی تنها تشکل رسمی دانشگاهی است.

علی‌اکبر جعفری افزود: دفتر بسیج دانشجویی با هدف بهره‌مندی دانشجویان بسیجی از تسهیلات فرهنگی، اجتماعی، علمی و آشنایی آنها با فضای بسیج دانشجویی، نحوه ارائه تسهیلات بسیج دانشجویی، نوع مشارکت بسیج دانشجویی در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات راه‌اندازی شد.

وی اضافه کرد: رسالت بسیج دانشجویی در خودسازی و علم‌آموزی و مسئولیت شناسی و خدمتگزاری بسیار سنگین و مهم است.

این مسئول با اشاره به انتخابات پیش‌رو متذکر شد: دانشجویان بسیجی بدون حضور در گرایش‌ها و جریانات سیاسی، با بهره‌گیری از خط فکری ولایت و ارائه منویات حکیمانه رهبری به سایر دانشجویان در راستای حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح باید مشارکت گسترده داشته باشند.

دفتر بسیج دانشجویی واحد علوم تحقیقات سیستان و بلوچستان با حضور دبیر منطقه 14 و جمعی از اساتید و دانشجویان بسیجی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/75004/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول