اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

رئیس‌جمهور منتخب مطیع ولایت فقیه باشد

امام جمعه موقت زنجان گفت: رئیس‌جمهور منتخب مردم باید مطیع ولایت فقیه و رهبری باشد.

رئیس‌جمهور منتخب مطیع ولایت فقیه باشد

حجت‌الاسلام سید یعقوب موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ملت غیور ایران بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رای هجمه استکبار را به هم ریختند.

وی با اشاره به اینکه با حضور پرشور مردم در انتخابات دیو استکبار در هم شکست، اضافه کرد: در این ایام مبارک مردم مبارز ایران بار دیگر حماسه آفریدند.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه ملت غیور و قهرمان ایران با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه غرورآفرینی خلق کردند، افزود: مردم با حضور باشکوه در انتخابات حمایت خود را به صورت قاطعانه از نظام اعلام کردند.

وی با بیان اینکه نتیجه انتخابات هر چه باشد، مردم پیروز نهایی میدان هستند، اضافه کرد: نتیجه انتخابات و فردی که در این عرصه پیروز می‌شود، مهم نیست، با اهمیت‌تر این است که مردم حضور باشکوه در این میدان بزرگ داشتند.

موسوی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز تاکید بر حضور باشکوه مردم در انتخابات داشتند، تصریح کرد: اصل بر حضور مردم بود و مهم این است که مردم در این عرصه ملی مشارکت پرشور داشتند.

وی با بیان اینکه مردم نیز با شور و شعف در انتخابات حضور پیدا کردند، افزود: با حضور باشکوه مردم دوستان اسلام شاد و دشمنان ناامید و مایوس شدند.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه یکی از دشمنان اصلی نظام که آمریکا بود با حضور باشکوه مردم در انتخابات ناامید و مایوس شد، اضافه کرد: امید است افراد منتخب پاسدار خون شهدا بوده و راه شهادت را ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: امید است افراد منتخب گام‌های مطلوبی در راستای حل مشکلات جامعه برداشته و در یک کلام مطیع رهبری و ولایت فقیه باشند.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول