اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران:

رئیس جمهور منتخب ملت باید مجری قانون باشد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران گفت: رئیس جمهور منتخب ملت باید مجری قانون باشد.

رئیس جمهور منتخب ملت باید مجری قانون باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری ولی‌الله مدانلو پیش از ظهر امروز در جلسه حلقه صالحین دانشگاه‌های مازندران اظهار داشت: حماسه عظیم سیاسی و دموکراسی مردم سالاری دینی در انتخابات 24 خرداد رقم خورد و در تاریخ نیز به یادگار می‌ماند.

وی با بیان اینکه آیندگان این لوح زرین حماسه سیاسی را به لوح‌های زرین گذشته خواهند افزود، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران توانست از وضعیت حساس کنونی با اقتدار عبور و به سمت رشد و تعالی حرکت کند.

مدانلو گفت: حنجرهای دروغین که نسبت‌های ناروا به نظام می‌دادند، در انتخابات 24 خرداد ثابت کردند که چهره‌ای جز نفاق ندارند.

وی با بیان اینکه سربازان ولایت تمام حربه‌های دشمنان را خنثی کردند، تاکید کرد: رئیس جمهور منتخب ملت باید مجری قانون باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران با عنوان اینکه حماسه حضور مردم در پای صندوق‌های رای مرهون خون و رشادت‌های شهدا و جوانان غیور ایران است، افزود: ملت سربلند ایران اسلامی در انتخابات 24 خرداد دشمنان را مایوس کرد و هر کسی اگر بخواهد اندکی از این حماسه عظیم سیاسی بکاهد بی‌تردید کار دشمنان را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه هنوز موضوع جریان فتنه و منافقان 88 و ظلمی که بنی‌صدر در حق نظام جمهوری اسلامی ایران روا داشت هرگز فراموش نمی‌شود، گفت: چنگ زدن به اتحاد و یگانگی مهم‌ترین موضوعی است که مردم شریف ایران با تأسی از امام و شهدا و انتخابات 24 خرداد آن را به نمایش گذاشتند.

مدانلو در پایان با تقدیر و تشکر از همه کسانی که حضور گسترده و فعال در انتخابات 24 خرداد داشتند ابراز امیدواری کرد: انقلاب اسلامی ایران با قدرت هرچه بیشتر بتواند در پاسداری از انقلاب و ارزش‌های اسلامی در برابر دشمنان و مستکبران جهان ایستادگی کند.

انتهای پیام/2296/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول