اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز انتخابات صورت گرفت

پاسخگویی بیش از 3 هزار استعلام شماره ملی در قزوین

مدیرکل ثبت ‌احوال استان قزوین از پاسخگویی بیش از 3 هزار استعلام شماره ملی در روز انتخابات در این استان خبر داد.

پاسخگویی بیش از 3 هزار استعلام شماره ملی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت‌احوال استان قزوین، محمدصدار آراسته اظهار داشت: در روز 24 خرداد همزمان با برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا کارکنان اداره کل ثبت‌احوال استان قزوین در ادارات حضور داشته و پاسخگوی مراجعان بودند.

وی افزود: ضمن اینکه از قبل نیز تدابیری اندیشیده شده بود تا تمام درخواست‌های صدور شناسنامه (تعویضی و المثنی) رسیده به ادارات ثبت‌احوال صادر و تحویل شوند، درخواست‌های رسیده از تاریخ 13 خرداد تا روز جمعه 24 خرداد ماه به تعداد دو هزار و 802 مورد بوده که تمام آن‌ها صادر و تحویل شده است.

مدیرکل ثبت‌احوال استان قزوین بیان کرد: کارکنان این اداره در روز انتخابات نیز به صورت حضوری و تلفنی پاسخگوی بالغ بر سه هزار مورد استعلام شماره ملی به متقاضیان و مسئولان شعب اخذ رأی بوده‌اند.

آراسته از تمام کارکنان که در هفته منتهی به 24 خرداد و همچنین در روز انتخابات که تا پایان زمان رأی‌گیری در ادارات ثبت‌احوال حضوری فعال داشته و پاسخگوی مراجعان بودند و تمام تلاش و همت خود را به کار بردند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول