اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شهرداری صورت گرفت

آغاز عملیات احداث مجتمع تفریحی بندر دوساری عنبرآباد

شهردار دوساری گفت: از مهم‌ترین پیگیری‌های شورا و شهرداری دوساری ایجاد مجتمع تفریحی بندر دوساری است که از محل اعتبارات جاری شهرداری آغاز شده و در دست اقدام است.

آغاز عملیات احداث مجتمع تفریحی بندر دوساری عنبرآباد

مهدی صباحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد با اشاره به عملکرد شهرداری دوساری اظهار داشت: پیگیری بحث راه‌اندازی شهرداری دوساری با همت فرماندار عنبرآباد به سرانجام رسید و در اسفند 88 افتتاح شد که نخستین و مهم‌ترین شاخصه‌های کاری شورای شهر انتخاب شهرداری فعال بود که با مسئولان استانی و شهرستانی ارتباط خوبی داشت.

وی افزود: اصلاح زیرساخت‌ها در اولویت کاری شورای شهر و شهرداری دوساری قرار گرفت به طوری که در سال نخست راه‌اندازی شهرداری شاهد احداث سه بلوار شهدا، شهرداری و ولیعصر بودیم و شورای شهر با جدیت تمام مصوبات زیرسازی و جدول‌گذاری این بلوارها را صادر و شهرداری نسبت به احداث این بلوارها اقدام کرد.

صباحی تصریح کرد: جاده بندر دوساری که به عنوان بزرگترین ظرفیت گردشگری این شهر محسوب می‌شود در دستور کار قرار گرفت و از محل اعتبارات داخلی نسبت به احداث ترانشه‌های جاده بندر دوساری و تعریض آن در برخی قسمت‌ها تا سه برابر اقدام شد و این مسائل در واقع به عنوان ظرفیت‌هایی است که زیرساخت‌های شهردوساری را تا بیش از 50 سال جوابگو است.

وی با اشاره به آغاز احداث مجتمع تفریحی بندر دوساری با اعتبار بیش از 700 میلیون ریال، خاطر نشان کرد: از دیگر پیگیری‌های شورا و شهرداری دوساری ایجاد مجتمع تفریحی بندر دوساری است که از محل اعتبارات جاری شهرداری آغاز شده و در دست اقدام است که امیدواریم با سرانجام رسیدن این پروژه جذاب شاهد حضور میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی در این منطقه باشیم.

شهردار دوساری گفت: از افتخارات مردم ولایی، انقلابی و مذهبی این شهر داشتن 11 شهید و تعداد زیادی رزمنده و ایثارگر در این شهر است و از افتخارات شورای شهر دوساری برگزاری نخستین یادواره شهدای این شهر است.

صباحی با اشاره به اقدامات عمرانی انجام شده در این شهر تصریح کرد: شهرداری دوساری از محل اعتبارات 2 درصد نفت و گاز یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال، از محل حوادث 47 میلیون ریال، از محل ماده 180 و اعتبارات مازاد مبلغ یک‌میلیارد ریال جذب کرده است.

وی با بیان اینکه 470 میلیون ریال برای خرید ماشین آتش‌نشانی شهر دوساری هزینه شده است، اظهار داشت: بلوار شهردار، بلوار ولیعصر(عج) و بلوار شهدای دوساری جدول‌گذاری، آسفالت بخشی از بلوار شهرداری و بخشی از بلوار شهدا انجام شد که بیش از 6 هزار و 700 مترمربع آسفالت با اعتبار 100 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی اجرا شد.

شهردار دوساری افزود: 75 میلیون تومان از محل اعتبارات دو درصد نفت و گاز برای جدول‌گذاری با طول 4 هزار متر در دو بلوار شهدا و شهرداری انجام و توسط شهرداری با اعتبار 40 میلیون تومان بیش از 2 هزار و 600 متر جدول‌گذاری برای بلوار شهدا انجام شد.

صباحی با اشاره به زیرسازی بلوار ولی عصر(عج)، شهرداری و بهشت زهرا 25 هزار و 800 متر مربع با اعتبار 75 میلیون تومان اظهار داشت: با تخصیص 50 میلیون تومان اعتبار احداث زیرسازی بیش از 17 هزار و 20 متر مربع در خیابان قلعه، کوچه مشتاق و جاده بندری انجام شد.

وی بیان داشت: یک دستگاه تراکتور توسط شهرداری خریداری شد و خرید یک دستگاه لودر به مبلغ 320 میلیون تومان در دست اقدام است و برای جمع‌آوری زباله نیز دو دستگاه کامیون موجود است و روزانه بیش از هفت تن زباله از سطح شهر دوساری جمع‌آوری می‌شود.

انتهای پیام/80002/ح40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول