اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

سیاست اجرایی شهرداری اردبیل گسترش فعالیت‌های عمرانی است

شهردار اردبیل گفت: سیاست مورد اجرا در شهرداری اردبیل گسترش فعالیت‌های عمرانی و برنامه‌های توسعه عمران شهری اردبیل است.

سیاست اجرایی شهرداری اردبیل گسترش فعالیت‌های عمرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری پیش از ظهر امروز در جمع نمایندگان اصناف، بازاریان و هیئت امنای صندوق‌های خیریه اردبیل اظهار داشت: صندوق‌های خیریه در رفع برخی نیازها و مشکلات اقتصادی شهروندان نقش تعیین کننده‌ای دارند و از این بابت از  فعالان و حامیان این صندوق‌ها قدردانی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم حضور خیرین در سطح شهر برکت به همراه دارد و اگر در شهرداری اردبیل در سال‌های اخیر اقدامات قابل ملاحظه‌ای انجام شده است.

شهردار اردبیل  یادآور شد: در سایه برکت وجود خیرین در این شهر بوده و اگر دعای خیر مردم و خیرین نبود حرکت‌ها و اقدامات شهرداری نیز منجر به نتیجه نمی‌شد و بر اساس همین اعتقاد است که با همکاران در مجموعه شهرداری عهد و پیمان بسته‌ایم تا اندازه‌ای که در توان داریم در خدمت به مردم شهر مقدس اردبیل تلاش کنیم.

بدری گفت: هرچند ما از اقدامات مختلف صورت گرفته راضی نیستیم اما طبق نظرات شهروندان عزیز فعالیت‌های زیادی در سال 91 و 92 به ویژه در زمینه توسعه عمرانی در نقاط مختلف شهر به چشم می‌خورد و شاهد افزایش فعالیت‌های عمرانی هستیم.

این مسئول عنوان کرد: سیاستی که در سال‌های 90 و 91 داشتیم گسترش فعالیت‌های عمرانی در اقصی نقاط شهر بوده به طوری که در سال 91 نسبت به سال 90 دو برابر اقدامات عمرانی انجام داده‌ایم که همین سیاست و برنامه‌های توسعه عمرانی در سال جاری نیز با قوت تمام ادامه خواهد داشت.

شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخاب وی در سمینار توسعه ایران به عنوان شهردار برتر ایران بیان داشت: این انتخاب بدین معنی نیست که شهرداری اردبیل را به عنوان مثال با شهرداری تهران یا مشهد مقایسه کرده باشند، چرا که در این سمینار موقعیت و شاخص‌های مختلف شهرداری اردبیل نسبت به موقعیت و شاخص‌های همین شهرداری در سال گذشته در نظر گرفته شده و نسبت به این امر انتخاب صورت گرفته است.

بدری افزود: از جمله شاخص‌های در نظر گرفته شده در این سمینار برای انتخاب شهردار برتر ایران شاخص‌هایی همچون شهرسازی، مدیریت بحران، عمران شهری، شهرداری الکترونیکی، سند تحول اداری، تهیه چشم‌انداز 20 ساله، تهیه برنامه پنج ساله توسعه و برنامه‌ریزی بوده است.

وی ادامه داد: ما نیز نسبت به ارائه اسناد و مدارک متقن در این رابطه اقدام کردیم و سمینار نیز بر اساس این شاخص‌ها نمره داده و شهرداری اردبیل را به خاطر رشد چشمگیر این قبیل شاخص‌ها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته برتر اعلام کرده و شهردار اردبیل را به عنوان شهردار برتر ایران انتخاب کردند.

شهردار اردبیل با بیان اینکه این انتخاب در سایه دعای خیر و همراهی مردم شریف و قدرشناس و مسئولان محترم استانی و شهرستانی اردبیل بوده و در واقع موفقیت کل شهروندان شهر اردبیل محسوب می‌شود، تصریح کرد: ما در سال گذشته در زمینه برنامه‌ریزی توانستیم با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر اولین برنامه راهبردی – استراتژیک پنج ساله توسعه شهر اردبیل را تهیه و تصویب کنیم که به همراه برنامه و چشم‌انداز 20 ساله توسعه اولین برنامه‌های بلند مدت توسعه هستند که در طول تاریخ شهرداری اردبیل در حوزه برنامه‌ریزی تهیه و اجرا می‌شود.

انتهای پیام/62007/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول