اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار منطقه 20 خبر داد

شهرری میزبان جشن‌های شعبانیه

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 تهران از برپایی جشن‌های شعبانیه در مساجد، سراهای محله، بوستان‌ها و مراکز فرهنگی این منطقه خبر داد.

شهرری میزبان جشن‌های شعبانیه

حبیب‌الله غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، با اشاره به این خبر گفت: همزمان با آغاز ایام خجسته شعبانیه سلسله جشن‌های مردمی در مساجد، سراهای محله، بوستان‌ها و مراکز فرهنگی در حالی برگزار می‌شود که سه جشن منطقه‌ای نیز با موضوع تقدیر از جانبازان آموزش و پرورش، تاکسیرانان و خانواده زندانیان در فرهنگسرای ولاء و مجموعه فرهنگی و ورزشی قمر بنی‌هاشم (ع) همزمان با این ایام خجسته در نظر گرفته شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 تهران با اشاره به اینکه ویژه برنامه‌های ایام شعبانیه با محوریت مساجد و بوستان‌های سطح منطقه اجرا می‌شود تصریح کرد: جشن‌های شعبانیه در بوستان‌های امینی، آلاله، 13 آبان، جانبازان، چشمه علی، نغمه و ... مساجد کیهان، سیدالشهدا (ع)، خاتم النبیین (ص)، امام حسن‌مجتبی (ع)، ثامن‌الائمه (ع) و ... و بقعه‌های متبرکه این منطقه آغاز شده و تا نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت.

وی به مشارکت مدیران تمامی سراهای محله این منطقه برای برپایی ویژه‌برنامه‌های ایام شعبانیه در سطح محله‌های 22گانه نیز اشاره کرد و افزود: برپایی همایش خانواده، سامانه‌های نشاط، مسابقات ورزشی، همایش پیاده‌روی و استقرار ایستگاه‌های فرهنگی از دیگر اقدامات معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 همزمان با ایام شعبانیه است که برای برقراری شادی و نشاط شهروندان تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/2462/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول