اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان خبر داد

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در قوچان به مناسبت نیمه شعبان

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان گفت: همزمان با ولادت حضرت مهدی (عج) مسابقه دوی همگانی و همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان قوچان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در قوچان به مناسبت نیمه شعبان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، حمیدرضا برومند اظهار داشت: به مناسبت هفته صرفه‌جویی در مصرف آب و با هدف توسعه فرهنگ صحیح استفاده از این نعمت الهی، یک همایش پیاده‌روی خانوادگی همزمان با ولادت باسعادت حضرت مهدی(عج) در شهرستان قوچان برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش در سوم تیر ماه از فرمانداری شهرستان قوچان آغاز می‌شود و در مسیر چهار کیلومتری تا پارک شادی شهرستان ادامه دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان بیان کرد: در پایان این همایش جوایزی از قبیل دوچرخه و لوازم ورزشی به قید قرعه به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

برومند با اشاره به برگزاری یک دوره مسابقه دوی همگانی در روز پایانی هفته صرفه‌جویی در مصرف آب، اظهار داشت: این مسابقه روز جمعه هفتم تیرماه ویژه آقایان در مسیر پنج کیلومتری از مقابل اداره ورزش و جوانان تا فرمانداری شهرستان برگزار می‌شود و به شش نفر برتر علاوه بر حکم قهرمانی، جوایز نفیسی نیز اهدا می‌شود.

انتهای پیام/70002/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول