اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس:

حماسه 24 خرداد جایگاه کشورمان را در عرصه بین‌المللی ارتقا داد

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس گفت: حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری در 24 خردادماه سال جاری رقم خورد و با این حضور جایگاه کشورمان در عرصه بین‌المللی ارتقا یافت.

حماسه 24 خرداد جایگاه کشورمان را در عرصه بین‌المللی ارتقا داد

محمد علی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی سه انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری، شورای اسلامی شهر و روستا را پشت‌سر گذاشته‌اند، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی در روز گذشته با حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رأی به حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری جامه عمل پوشاندند و به غرور ملی ایرانیان در بین کشورهای مختلف دنیا افزودند.

وی، حضور میلیونی ملت در حوزه‌های اخذ رأی را یکی از عوامل موثر در ارتقای جایگاه کشورمان در عرصه بین‌المللی دانست و افزود: با این حضور پرشور و حداکثری دیگر هیچ یک از کشورهای دنیا نمی‌توانند در ارتباط با ملت و نظام حاکم بر کشور ما قضاوت‌های بیهوده‌ای را مطرح کنند.

علی‌پور ادامه داد: دیگر هیچ کشوری نمی‌تواند ادعا کند که بین ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکاف‌های عمیق ایجاد شده است و ملت از مسئولان و سران نظام دلسرد شده‌اند، چراکه برپایی انتخابات با حضور حداکثری منجر به این شد که وحدت و همدلی بین مسئولان و ملت به معرض نمایش گذاشته شود.

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس با بیان اینکه دولت از حمایت ملت برخوردار است، ابراز کرد: هر رأی که یکایک ملت ما به صندوق‌های رأی‌گیری می‌انداختند در واقع یک رأی به نظام است و این مهم نیست که رأی‌دهندگان از چه دیدگاهی برخوردار هستند و کدام نامزد را انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه در بعضی از شهرهای زیرپوشش حوزه انتخابیه‌اش حضور 90 درصدی رقم خورده است، اظهار داشت: این موفقیت و شادکامی منحصر به یک یا دو شهر از کشور نیست؛ بلکه تصاویر ثبت شده توسط رسانه‌ها گویای این موضوع است که در مناطق مختلف کشور حوزه‌های اخذ رای مملو از جمعیت بود.

علی‌پور با اشاره به اینکه روند شمارش آراء ادامه دارد، اظهار داشت: به محض اینکه اطلاعات موثق و کامل در ارتباط با میزان حضور و تعداد آرای ماخوذه به دست آید آن را در اختیار رسانه‌های جمعی می‌گذاریم تا اقشار مختلف جامعه را در جریان بگذارند.

وی اظهار داشت: سه انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری، شورای اسلامی شهر و روستا‌ همزمان برپا شد به همین دلیل در روند برپایی انتخابات مشکلاتی داشتیم چرا که برپایی انتخابات به این شکل یک تجربه جدید بود ولی با رسیدگی مسئولان فرآیند عادی اخذ رای تداوم پیدا کرد.

انتهای پیام/61002/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول