اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم خبر داد

اجرای طرح پاکسازی شهر از تبلیغات انتخاباتی

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم از طرح ضربتی پاکسازی تبلیغات انتخاباتی از صبح روز شنبه در سطح شهر خبر داد.

اجرای طرح پاکسازی شهر از تبلیغات انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی حاجی‌رضا گفت: همزمان با پایان انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شهرداری قم در طرحی ضربتی نسبت به پاکسازی تبلیغات از سطح شهر اقدام کرد.

وی ادامه داد: شهرداری قم امسال با در نظر گرفتن اعتبار لازم در خصوص تبلیغات محیطی انتخاباتی، فضاسازی تبلیغات انتخابات، پاکسازی مبلمان شهری از پوستر و جمع آوری برچسب‌ها از روی دیوارهای شهر و شستشوی ایستگاه‌های تبلیغاتی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اقدام کرد.

مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم افزود: از دیگر اقدامات شهری در خصوص تبلیغات محیطی می‌توان به در نظر گرفتن 200 ایستگاه تبلیغاتی با ایجاد سازه اسپیس فریم در سطح شهر، 350 عدد تابلو اعلانات و بلوک‌های تبلیغاتی، طراحی، چاپ و اکران بیش از 1500 متر مربع بنر برای اطلاع رسانی با موضوع شعارهای انتخاباتی و دعوت مردم برای حضور در انتخابات، برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان حماسه سیاسی با تهیه 5 هزار جلد کتاب به همراه سی دی، صدور مجوز نصب هزار و 200 متر مربع بنر برای ادارات و ستادهای تبلیغاتی کاندیداهایی که به تأیید فرمانداری رسیده بود اشاره کرد.

حاجی‌رضا اذعان داشت: همواره تلاش شهرداری قم بر این بوده است که تبلیغات محیطی گسترده‌ای در سطح شهر برای حضور و مشارکت شهروندان در انتخابات داشته باشد.

این مسئول متذکر شد: در ایام تبلیغات انتخابات شکایات زیادی از طریق سامانه مدیریت شهری 137 در خصوص نصب پوستر بر درب و دیوار منازل شهروندان و سطح شهر دریافت کردیم که با توجه به اینکه امحاء بنرها و پوسترهای تبلیغاتی در دستور کار شهرداری نبود لذا هیچ گونه اقدامی در این مدت توسط شهرداری صورت نگرفت اما به محض پایان انتخابات شهرداری در ساعات اولیه روز شنبه نسبت به شستشو، نظافت، پاکسازی معابر و شوارع اقدام کرد.

انتهای پیام/2258/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول