اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

برنده واقعی انتخابات نظام اسلامی و مردم هستند

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور گسترده و محکم خود در انتخابات، پاسخ توطئه‌های دشمن را دادند و برنده واقعی انتخابات، نظام اسلامی و مردم هستند.

برنده واقعی انتخابات نظام اسلامی و مردم هستند

علی‌نعمت چهاردولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه مردم در انتخابات حضوری گسترده و پرشور داشتند، اظهار داشت: مردم به هر کسی که در انتخابات رأی دهند، به نظام اسلامی رأی داده و با استناد به این می‌توان گفت که مردم روز گذشته حماسه سیاسی را خلق کردند.

وی ادامه داد: با بررسی انتخابات برگزار شده در سنوات گذشته مشاهده می‌کنیم به جز انتخابات اوایل انقلاب، انتخابات روز 24 خرداد بی‌نظیر بود که نتیجه آن در معادلات داخلی و بین‌المللی اثرات زیادی دارد.  

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه انتخابات کلی پیام دارد، افزود: انتخابات به برنامه‌ریزان، مدیران و مسئولان تلنگری زد که باید توجه بیشتری به خواسته‌ها، مشکلات، شرایط زندگی و نیازهای مردم داشته باشند و در عین حال مردم تعیین‌کننده هستند.

وی اضافه کرد: حزب یا گروه خاصی تعیین‌کننده نیست و مردم ایران ملتی هستند که هیچ عقد اخوتی با هیچ گروه خاصی ندارند و پیرو ولی فقیه بوده و به آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند.

چهاردولی ابراز داشت: مردم در روز 24 خرداد این پیام را دادند که هر کسی که رئیس جمهور می‌شود، باید به تمام ابعاد زندگی افراد توجه کند و نمی‌توان یک بعد را تقویت و بقیه را فراموش کرد. 

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی با توجه به همه تهدیدات و تحریم‌ها بسیار عالی بود، تصریح کرد: دشمن فکر می‌کرد با اعمال فشار و تحریم حضور در انتخابات کمرنگ می‌شود، ولی مردم مشارکت خود در انتخابات را محکم نشان دادند و برنده واقعی انتخابات، نظام اسلامی و مردم هستند.

انتهای پیام/89019/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول