اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدشت:

مردم حق انقلاب را با شرکت گسترده در انتخابات ادا کردند

امام جمعه پلدشت گفت: مردم حق انقلاب را با شرکت گسترده در انتخابات و خلق حماسه سیاسی به جا آوردند، اینک وظیفه منتخبان ملت است که کشور را به اوج قدرت و اقتدار خود برسانند.

مردم حق انقلاب را با شرکت گسترده در انتخابات ادا کردند

نقی دوزدوزانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات روز گذشته، اظهار داشت: ملت ایران جزو ملت‌های هوشیار، با بصیرت و دارای شعور سیاسی بالا است از این رو در تمام صحنه‌ها حضوری فعال و چشمگیر داشته است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از ملت ایران به دلیل خلق حماسه سیاسی، تصریح کرد: از صمیم قلب این پیروزی بزرگ را به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تبریک می‌گویم.

دوزدوزانی خاطرنشان کرد: ملت با حضور خود در پای صندوق‌های رای مهر تایید دیگری بر کارنامه درخشان نظام زد و نقشه دشمنان نظام را نقش بر آب کرد.

امام جمعه پلدشت افزود: مردم حق انقلاب را با شرکت گسترده در انتخابات و خلق حماسه سیاسی به جا آوردند، اینک وظیفه منتخبان ملت است که کشور را به اوج قدرت و اقتدار خود برسانند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در نهایت دقت و نظم اشاره کرد و ابراز داشت: تمام دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در ایجاد نظم، دقت و امنیت آن صادقانه تلاش کردند.

دوزدوزانی به مطالبات مردم از منتخبان اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور منتخب ملت، رئیس جمهور تمام ملت ایران است و درخواست مردم از رئیس جمهور عمل به وعده‌ها و برطرف کردن مشکلات اقتصادی جامعه است.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال، رفع تورم و گرانی افسار گسیخته از مطالبات اصلی مردم از رئیس جمهور منتخب است.

انتهای پیام/61010/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول