اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس خبر داد

مشارکت 72 درصدی مردم فارس در انتخابات

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس گفت: بنابر برآوردی که تاکنون از آرای مردم فارس داشته‌ایم مشارکت مردم استان در انتخابات 72 درصد بوده است.

مشارکت 72 درصدی مردم فارس در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، یحیی صادقی بعد از ظهر امروز در ستاد انتخابات مرکزی فارس در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: با توجه به گستردگی این استان و شعب اخذ رای، کار شمارش آرای ریاست جمهوری در تعدادی از شعب و شهرستان‌ها به پایان رسیده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس افزود: همکاران ما 25 تا 30 درصد شعب شمارش آرای ریاست جمهوری را به پایان رسانده و وارد سامانه کرده‌اند.

صادقی ادامه داد: طبق قانون باید ابتدا صندوق‌های ریاست جمهوری شمارش و وارد سامانه شود.

وی اضافه کرد: طبق روال بعد از اتمام وارد کردن آمار صندوق‌ها به سامانه، بازگشایی صندوق‌های شوراهای شهرها و روستاها آغاز می‌شود.

این مسئول بیان داشت: هم‌اکنون در فارس صندوق‌های ریاست جمهوری یا شمارش شده یا در مراحل نهایی صورتجلسه کردن است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس ابراز داشت: در شهرستان‌هایی که این کار انجام شده شمارش آرای شوراها آغاز شده و به محض اعلام فرمانداری‌ها به اطلاع مردم می‌رسد.

صادقی تصریح کرد: آرای کاندیداهای ریاست‌ جمهوری در چهار شهرستان، خرم‌بید، پاسارگاد، سروستان و ارسنجان انجام شده که آقایان روحانی 51 هزار و 92 رای، جلیلی با 16 هزار و 334 رای، قالیباف با 13 هزار و 405 رای، رضایی 6هزار و 6هزار و 654 رای و ولایتی 4 هزار و 834 رای اعلام شده است.

وی ادامه داد: در شهرستان فیروزآباد، روحانی 38 هزار و 964 رای، جلیلی 12 هزار و 453 رای، قالیباف 9 هزار و 683 رای، رضایی 6 هزار و 142 رای، ولایتی 4 هزار و 479 رای و غرضی 670 رای کسب کرده است.

این مسئول گفت: در لارستان روحانی 53 هزار و 389 رای، جلیلی 10 هزار و 612 رای، قالیباف 7 هزار و 549 رای، رضایی 8 هزار و 26 رای، ولایتی 6 هزار و 956 رای و غرضی 899 رای را به‌دست آورده‌اند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس اذعان داشت: آمار مشارکت در شهرستان‌های استان فارس بسیار مطلوب بوده است به‌گونه‌ای که این آمار در شهرستان‌ فیروزآباد بیش از 90 درصد و در شهرستان لار نیز حدود 90 درصد اعلام شده است.

انتهای پیام/‌2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول