اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

حضور مردم در انتخابات وحدت ایرانیان را به جهان نشان داد

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مردم با حضور در انتخابات پیام وحدت، آمادگی، مقاومت و ولایت‌مداری ملت ایران را به جهانیان نشان دادند.

حضور مردم در انتخابات وحدت ایرانیان را به جهان نشان داد

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان حضور مردم در انتخابات 24 خرداد‌ماه را باشکوه ارزیابی کرد و افزود: مردم منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری و حساسیت زمان را درک کرده و در انتخابات حضور یافتند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام برای تخریب نظام جمهوری اسلامی و تضعیف انتخابات تلاش می‌کنند، تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب تلاش کردند تا مردم را از حضور در انتخابات ناامید کنند تا انتخابات ضعیف و ناامنی برگزار شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه مردم آگاه کشورمان پیام مقام معظم رهبری را برای خلق حماسه سیاسی عملیاتی کردند، گفت: مردم با بصیرت، انقلابی و ولایی همیشه در طول 34 سال گذشته از انقلاب و ارزش‌های اسلام دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم هوشیار کشورمان همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند، خاطرنشان کرد:‌ مردم در همه صحنه‌ها با حضور چشم‌گیر و پررنگ خود پیروز میدان می‌شوند.

کرمی با بیان اینکه مردم با درک عمیق حساسیت انتخابات در روز حماسه و مقاومت، اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی را به دشمنان نشان دادند، اضافه کرد: مردم با حضور گسترده در صحنه انتخابات دفاع از انقلاب و کشورمان را به دشمنان ثابت کردند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران محکم پای آرمان‌های انقلاب ایستادند و پیروز میدان شدند، تصریح کرد: مردم با حضور در انتخابات پیام وحدت، آمادگی، مقاومت و ولایت‌مداری ملت ایران را به جهانیان نشان دادند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برنده واقعی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را ملت ایران دانست و اظهار کرد:‌ مردم با حضور در پای صندوق‌های رای به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران رای دادند.

وی ادامه داد: مردم با حضور خود در انتخابات امیدوارند تا رئیس‌جمهور منتخب به مملکت و ملت ایران صادقانه خدمت کند.

کرمی با اشاره به اینکه مردم با حضور در شعبه‌های اخذ رای وظیفه و رسالت خود را نسبت به انقلاب به خوبی انجام دادند، گفت:‌ رئیس‌جمهور منتخب باید وعده‌هایی که در دوران تبلیغات خود به مردم داده است برای پیشرفت و خدمت کشور عملی کند تا موجب خشنودی امام زمان (ع)، مقام معظم رهبری و مردم شود.

انتهای پیام/73008/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول