اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه، استاندار و نماینده خبرگان رهبری از حضور مردم یزد در انتخابات قدردانی کردند

نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری و استاندار یزد در پیامی از حضور پرشور مردم استان یزد در انتخابات 24 خرداد قدردانی کردند.

امام جمعه، استاندار و نماینده خبرگان رهبری از حضور مردم یزد در انتخابات قدردانی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، در این پیام آمده است: انتخابات عرصه سرنوشت ساز هر ملت است که بسته به میزان مشارکت و نقش آفرینی مردم، آینده جوامع را رقم خواهد زد.

در این پیام همچنین آمده است: میهن سرافراز ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد برگزاری انتخابات متعددی به عنوان بنیادی‌ترین و پویاترین حرکت مردم برای حفظ عزت و پیشبرد امور در مسیر توسعه و تعالی بوده است و اکنون نیز ملت بصیر، فهیم و همیشه در صحنه این مرز و بوم با حضور آگاهانه و گسترده خود در عرصه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بار دیگر حماسه‌ای به یاد ماندنی خلق کردند تا در تاریخ افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ابد ثبت شود.

در این پیام همچنین آمده است: حضور پرشور ملت شریف ایران در خلق حماسه سیاسی و نقش آفرینی در این عرصه مهم و سرنوشت ساز، ضربه محکمی بود که همچون گذشته بر پیکره استکبار جهانی فرود آمد تا بار دیگر میثاق جانانه این مردم را با خون پاک شهیدان والامقام به منصه ظهور برساند و نشان دهد که این ملت همچنان بر سر پیمان خود با رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) محکم و استوار ایستاده است و با فرمانبری از رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، پاسخ دندان شکنی به عربده کشی دشمنان و دسیسه چینی آنان خواهد داد.

در این پیام آمده است: مردم متدین، انقلابی و همیشه در صحنه استان دارالعباده و دارالعلم یزد نیز همگام با ملت سرافراز ایران اسلامی، در این عرصه همچون گذشته حضوری پر رنگ و آگاهانه داشته‌اند تا این حقیقت را فریاد زنند که مردمان این دیار، مردمانی فهیم و همیشه در صحنه‌اند که پیوندی محکم و استوار با انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و هرگز از آرمان‌های والای انقلاب دل بر نمی‌کنند.

در این پیام ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشکوه و حماسی و دشمن شکن مردم عزیز استان و قدردانی از همه دست‌اندرکاران برگزاری خوب و قانونمند انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، از خداوند متعال، اجر و پاداش همگان مسئلت شده است.

انتهای پیام/2464/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول