اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار بجنورد مطرح کرد

پاک‌سازی چهره شهر بجنورد از تبلیغات انتخاباتی

معاون فرهنگی و هنری شهردار بجنورد گفت: چهره این شهر پس از برگزاری انتخابات از حیث تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در حال پاک‌سازی است.

پاک‌سازی چهره شهر بجنورد از تبلیغات انتخاباتی

محمد موفق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: پس از برگزاری انتخابات 24 خرداد کار پاک‌سازی دیوارها، فضاهای عمومی شهر از اوراق تبلیغاتی در حال انجام است.

وی با بیان این‌که شهرداری بجنورد به منظور برگزاری انتخابات سالم و پرشور فضاهای اطراف شعب أخذ رأی را 24 ساعت قبل از رأی‌گیری پاک‌سازی کرد، افزود: عوامل شهرداری همچنین با شست‌وشوی خیابان‌ها و میادین، شهر را برای حضور پر نشاط و گسترده مردم در انتخابات فراهم کردند.

معاون فرهنگی و هنری شهردار بجنورد با اشاره به اقدامات شهرداری به منظور ایجاد فضاهای لازم برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی اظهار داشت: بر همین اساس محل‌های مناسب در سطح سه منطقه شهرداری بجنورد فراهم شد.

وی با بیان این‌که نصب دست کم یک‌هزار کارتن پلاست در هسته مرکزی و میانی شهر برای استفاده طرفداران نامزدهای انتخاباتی آماده شده بود، افزود: این اقدام برای جلوگیری از الصاق اوراق تبلیغاتی نامزدها به دیوارهای این شهر صورت گرفت.

معاون فرهنگی و هنری شهردار بجنورد نصب داربست برای ایجاد فضاهای تبلیغاتی در مناطق شهری را به منظور استفاده نامزدهای انتخاباتی از دیگر اقدامات شهرداری عنوان کرد.

وی ساماندهی بیلبوردها برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و همچنین اختصاص فضای فوقانی پل‌های عابر پیاده برای استفاده نامزدها و همچنین اختصاص فضاهای لازم در بلوارها در قالب نصب بنر و پوسترهای تبلیغاتی نامزدها را از دیگر فعالیت‌های شهرداری به منظور مشارکت در برگزاری هرچه پرشورتر انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر برشمرد.

انتهای پیام/63002/م30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول