اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-441

حرکت جهادی و ولایی ایرانیان در انتخابات به دنیا ثابت شد

مردم ما با حضور حماسه‌ای و جهاد‌گونه با اطاعت‌پذیری از رهبری، حماسه‌ای به وسعت بزرگی ایران اسلامی در جهان خلق کرده و جهانیان را مبهوت این حضور کردند.

حرکت جهادی و ولایی ایرانیان در انتخابات به دنیا ثابت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، امروز ملت مسلمان و ولایتمدار نکا همگام با سایر ایرانیان با حضور گسترده پای صندوق‌های رای نشان دادند که همواره پشتیبان این انقلاب و نظام هستند و هیچ توطئه و نیرنگی نمی‌تواند ملت ما را از رسیدن به ارزش‌ها باز دارد.

وجود پیر و جوان، مرد و زن و ... در خلق حماسه 24 خرداد ماه بی‌نظیر بود و مردم ما با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای ابهت و اقتدار نظام را به نمایش گذاشته و به جهانیان ثابت کردند که برنامه‌ریزی‌های آنان در اراده پولادین ملت ما بی‌تاثیر است و اطاعت‌پذیری از رهبری در راس برنامه‌های ما قرار دارد و در تمام برنامه‌های رهبری فصل‌الخطاب ماست.

فرماندار نکا با اشاره به پایان شمارش آرای انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری گفت: در سطح شهرستان نکا، 74 هزار و 540 رأی شمارش شده است.

علی رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا افزود: مردم ما با خلق حماسه و حضور پرشور پای صندوق‌های رای دشمنان نظام را مایوس کردند و برگ زرینی بر صفحه افتخارات تاریخ ایران به ثبت رساندند.

وی بیان داشت: در شهرستان نکا 163 شعب اخذ رای در کل حوزه شهرستان نکا آرای مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا را جمع‌آوری کردند.

امام جمعه نکا نیز در سخنانی اظهار داشت: مردم ما با حضور حماسی در انتخابات، انقلاب را بیمه کردند و نشان دادند که همواره با رهبری خواهند بود.

حجت الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی ادامه داد: حضور همه‌جانبه مردم در این انتخابات خنثی‌کننده توطئه‌ها، ترفندها و شیطنت‌های دشمن است و ملت آگاه و بصیر ما در طول دوران مختلف این انقلاب بصیرت خود را به نمایش گذاشتند.

وی گفت: بعد از انتخابات نیز همه تابع رای ملت باشند و آنهایی را هم که رای نیاوردند باید به رای ملت تمکین کنند و این شادی مردم را از بین نبرند و موجب آشوب‌های خیابانی نشوند.

ابوالحسن محمدی یکی از شهروندان نکایی نیز گفت: مردم در این انتخابات، نشان دادند که از هیچ توطئه و ترفند دشمن نمی‌ترسند و تا پای جان با ولایت می‌مانند.

وی افزود: برنده این انتخابات همه ملت ایران هستند که با حضور حداکثری خود در پای صندوق رای، آری بزرگ به انقلاب و آرمانها و ارزش‌های انقلاب دادند و ثابت کردند که خون شهدا و ارزش‌های این انقلاب همچنان پابرجاست.

اکبر نوری قلعه‌سری دهیار روستای قلعه سر نیز بیان داشت: ملت ما با شرکت در این انتخابات نشان دادند که همواره در صحنه هستند و استکبار و آمریکا و دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

انتهای پیام/86002/ب30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول