اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی:

حضور پرشور مردم در انتخابات لبیک به دعوت رهبری بود

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی با تاکید براینکه مردم با شرکت در انتخابات به دعوت و اعلام حضور مقام معظم رهبری لبیک گفتند، گفت: گزینه‌هایی که انتخاب می‌شوند در مسیر خواسته‌ها و رهنمودهای رهبری حرکت کنند.

حضور پرشور مردم در انتخابات لبیک به دعوت رهبری بود

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: مردم ایران مانند همیشه حضور حماسی و پرشور خود را به همگان نشان دادند و از همان ابتدای صبح و پیش از باز شدن شعبات اخذ رای و تا آخرین لحظات شب گذشته پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند.

وی با تاکید بر اینکه حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای نشان داد که مردم ایران پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند؛ ادامه داد: مردم در مقابل دعوت و اعلام حضور مقام معظم رهبری با مشارکت حداکثری خود در انتخابات لبیک به دعوت رهبر گفتند و حماسه‌ای سیاسی و برگ زرینی در دفتر انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی بیان کرد: مردم با وجود تبلیغات گسترده رسانه‌های منحرف و بیگانه مسئولیت خود را در مقام انقلاب اسلامی انجام دادند و با حضور حداکثری خود پای صندوق‌های رای تجدید عهد و بیعتی دوباره با جمهوری اسلامی ایران بستند.

پژمانفر با اشاره به پیامدهای حضور حداکثری مردم، عنوان کرد: مردم با حضور حداکثری خود به جهانیان نشان دادند فشارهای اقتصادی استکبار نمی‌تواند تاثیرگذار باشد و آینده نظام جمهوری اسلامی ایران بیشتر از فشارهای اقتصادی برای آنان دارای اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن تمامی تلاش خود را برای کاهش حضور مردم در روز انتخابات انجام داد اما نتوانست به اهداف خود دست پیدا کند و مردم با حضور حداکثری خود نظام و جمهوری اسلامی را سربلند کردند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: افرادی که در این انتخابات صاحب منصب می‌شوند باید پیامدهای این انتخابات را مورد توجه قرار دهند و در مسیر خواسته‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری قله‌های موفقیت کشور را بپیمایند.

انتهای پیام/70018/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول