اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان:

برنده اصلی انتخابات مردم و نظام جمهوری اسلامی هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مردم و نظام جمهوری اسلامی برنده اصلی انتخابات هستند.

برنده اصلی انتخابات مردم و نظام جمهوری اسلامی هستند

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان حضور مردم در انتخابات روز 24 خرداد‌ماه را پررنگ ارزیابی کرد و افزود: با توجه خداوند متعال خواسته مقام معظم رهبری در خلق حماسه بزرگ سیاسی محقق شد.

وی اضافه کرد: در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا خلق حماسه سیاسی توأم با رشد و بلوغ سیاسی تبلور یافت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه مردم با حضور گسترده خود در انتخابات در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کردند، تصریح کرد: ملت ایران با حضور خود به دشمنان ثابت کردند که به ایجاد جنگ روانی، تحریم و تهدیدهای آنها اعتنا نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه به خاطر حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات باید از آنها تقدیر شود، گفت: مردم با حضور پرشور خود یکبار دیگر اراده و ایستادگی در کنار نظام و علاقه و اشتیاق خود را نسبت به ولایت نشان دادند.

معبودی مردم و نظام جمهوری اسلام را برنده اصلی انتخابات دانست و اضافه کرد: حضور مردم در انتخابات نشان‌دهنده وحدت، یکپارچگی و همبستگی ملت ایران با نظام است.

وی ادامه داد: صاحبان اصلی انتخابات و حماسه سیاسی ملت ایران هستند و هدف از خلق حماسه پیشرفت و اقتدار ملت ایران در عرصه‌های مختلف است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به وظیفه رئیس‌جمهور منتخب مردم اشاره کرد و افزود: رئیس‌جمهور منتخب باید با توجه به شرایط داخلی و خارجی کشور وعده‌های دوران تبلیغات خود را عملی کند.

وی وظیفه رئیس‌جمهور منتخب را تمرکز بر مشکلات مردم دانست و اضافه کرد: رئیس‌جمهور منتخب باید کشور را به سمت آرامش هدایت کرده و از ایجاد بحث‌های حاشیه‌ای پرهیز کند.

معبودی خواسته مردم را داشتن زندگی سعادتمند دانست و گفت: امیدواریم رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران تلاش کند تا خواسته‌ها و نیازهای مردم برآورده شود.

انتهای پیام/73008/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول