اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از مجموع 78 هزار واجد شرایط رأی دادن در گچساران

بیش از 61 هزار گچسارانی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند

فرماندار گچساران گفت: 61 هزار و 763 گچسارانی از مجموع 78 هزار واجد شرایط رأی دادن در این شهرستان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

بیش از 61 هزار گچسارانی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند

محمد شفیعی لحظاتی پیش در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: این دوره از انتخابات ایران از حساسیت بالایی در داخل و خارج کشور برخوردار بود.

وی با تقدیر از حضور آگاهانه مردم گچساران در این صحنه سیاسی ادامه داد: همه مردم و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در این برهه حساس نقش‌آفرینی کردند.

فرماندار گچساران افزود: با حضور بصیرت‌مندانه مردم گچساران و سراسر کشور در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، 24 خرداد به روز یأس و ناامیدی دشمنان تبدیل شد.

شفیعی با اشاره به این‌که کار شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری در گچساران به اتمام رسیده است، به شرح آمارهایی در زمینه این انتخابات پرداخت.

وی گفت: انتخابات سه‌گانه ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح 24 خرداد ماه همزمان با سراسر کشور در 130 شعبه أخذ رأی این شهرستان آغاز شد.

شفیعی عنوان کرد: پس از اعلام ستاد انتخابات کشور مبنی بر اتمام زمان انتخابات، شمارش آرای مأخوذه از تمامی صندوق‌ها آغاز شد.

فرماندار گچساران افزود: در صندوق‌های أخذ رأی ریاست جمهوری، از مجموع 89 هزار و 527 تعرفه تحویل داده شده به بخش، تعداد 62 هزار و 143 تعرفه مصرف شد.

شفیعی با اشاره به تعداد 61 هزار و 763 برگه رأی درون صندوق‌های انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: 44 برگه رأی باطله غیر مأخوذه و 61 هزار و 719 برگه رأی مأخوذه از این صندوق‌ها بوده است.

وی با اشاره به آمار مجموع برگه‌های صحیح و باطله مأخوذه عنوان کرد: دو هزار و 215 برگ رأی باطله مأخوذه و 59 هزار و 504 برگ صحیح مأخوذه درون صندوق‌ها شمارش شد.

شفیعی تعداد برگه‌های رأی داخل صندوق‌‌ها را 61 هزار و 763 رأی اعلام کرد و از این حضور حماسی مردم تقدیر کرد.

انتهای پیام/82014/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول