اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبیک:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دشمنان را به زانو درآورد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک گفت: مشارکت پررنگ، پرشور و حداکثری مردم در انتخابات دشمنان را به زانو درآورد.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دشمنان را به زانو درآورد

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: حضور حماسی مردم در انتخابات سبب شد ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی مقتدرانه ایستادگی کند و به آمریکا و رژیم صهیونیستی بفهماند که باطل هستند.

وی ضمن قدردانی از حضور بی‌نظیر مردم در انتخابات بیان کرد: مردم با خلق حماسه سیاسی و درخشش در پای صندوق‌های رأی، دشمنان اسلام و نظام را در همه زمینه‌ها مأیوس کردند.

این مسئول ادامه داد: علی‌رغم تبلیغات گسترده دشمنان علیه عدم حضور و کم‌رنگ بودن حضور مردم در انتخابات، مردم از تمام توان مایه گذاشته و تار و پود دشمنان را در هم ریختند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: مردم پیروز واقعی میدان انتخابات هستند و دشمنان با شکست در این میدان سر جای خود نشستند.

حسینی بیان کرد: مردم ایران در یک امتحان بسیار سنگین سربلند شدند و در لبیک‌گویی به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق حماسه سیاسی کوتاهی نکردند.

وی اضافه کرد: مانند همیشه تیر دشمنان به سنگ خورد و به عقب رانده شدند و هیچ یک از تبلیغات و هجمه‌هایشان به نتیجه نرسید.

این مسئول اذعان کرد: رئیس جمهور و مسئولان دولت یازدهم باید با پیاده کردن عدالت در جامعه به خواسته‌های بر حق مردم پاسخ مثبت داده و نسبت به رفع مشکلات اهتمام ورزند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک گفت: رئیس‌جمهور و مسئولان دولت یازدهم باید برای آرای مردم ارزش قائل باشند و ارزش انسانی را در جامعه اسلامی به اوج برسانند.

حسینی افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید تلاش کنند خواسته‌های مردم را در حد توان تحقق بخشند و در توسعه، عمران و آبادانی شهرها و روستاها گام بردارند.

وی اظهار داشت: شوراهای اسلامی شهرها و روستاها باید به مشکلات مردم توجه داشته باشند و با برنامه‌ریزی در رفع مشکلات مردم نقش ایفا کنند.

این مسئول همچنین شرکت همراه با شور و شعور مردم را در انتخابات قابل تحسین خواند.

انتهای پیام/77006/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول