اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هامون خبر داد

شرکت 90 درصد مردم هامون در انتخابات

فرماندار هامون گفت: 90 درصد مردم ولایتمدار شهرستان هامون در حماسه انتخابات 24 خردادماه شرکت کردند.

شرکت 90 درصد مردم هامون در انتخابات

حمیدرضا فخررحیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در هامون اظهار داشت: روز گذشته شاهد حضور چشمگیر و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای بودیم که با خلق حماسه سیاسی بار دیگر اتحاد و همبستگی ملی خود را به جهانیان ثابت کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: میزان مشارکت مردم ولایتمدار هامون در خلق حماسه سیاسی 24 خرداد ماه بی سابقه بود.

فرماندار هامون ادامه داد: بر حسب گمانه زنی‌های اولیه، پس از پایان شمارش آرا در انتخابات ریاست جمهوری 91.5 درصد واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند که در نوع خود بی نظیر بود.

فخررحیمی بیان داشت: در حالی که وزش باد و گرد و خاک در این منطقه شدت داشت، اما مانعی برای حضور مردم در پای صندوق‌های رای نشد.

وی گفت: تمام امکانات و تجهیزات برای برگزاری انتخابات سالم و با نشاط در شهرستان مهیا شده بود و انتخاباتی سالم و در کمال امنیت برگزار شد که از تمام مسئولان نظامی و انتظامی در برقراری امنیت منطقه تقدیر و تشکر می‌شود.

این مسئول افزود: مردم با بصیرت و آگاه منطقه همچون دوره‌های گذشته، این بار نیز به ندای رهبر معظم انقلاب با دل و جان لبیک گفتند و با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان کوبیدند.

فرماندار هامون متذکر شد: از تمام معتمدین، بزرگان و ریش سفیدان طوایف، عوامل اجرایی انتخابات، مسئولان اجرایی منطقه و تمام دست‌اندرکاران که نهایت تلاش خود را برای برگزاری انتخابات پر شور و گسترده در سطح شهرستان به نحو احسن انجام دادند، قدردانی می‌شود.

فخررحیمی تصریح کرد: مردم با شرکت در انتخابات به وظیفه خود عمل کردند و آن حماسه سیاسی که مقام معظم رهبری انتظار داشت به وقوع پیوست، حال نوبت ما مسئولان است تا به وظایفمان در قبال مردم عمل کنیم.

وی اذعان داشت: امیدواریم رئیس جمهور منتخب بتواند پاسخگوی این همه شور و حماسه باشد و برای مردم به ویژه مناطق دورافتاده و محروم، اقداماتی درخور و قابل توجه انجام دهد.

این مسئول گفت: پس از پایان شمارش آرای شوراهای اسلامی دو شهر علی‌اکبر و محمدآباد به شرح ذیل است: در شهر محمدآباد از مجموع 12 نفر کاندیدای شورای شهر؛ علی رضوانی‌فر با کسب 769 رای، بدیل نوری با کسب 652 رای، نادر شکیبا با 645 رای، سید علی‌اکبر طباطبایی با 641 رای و ابوالقاسم سرگزی با 616 رای به عنوان اعضای اصلی این شهر انتخاب شدند.

فرماندار هامون عنوان کرد: در شهر علی‌اکبر از مجموع 15 نفر احمد صیادی با 977 رای، حسین جعفری با 922 رای، غلامرضا قورزایی با 802 رای، عباس موسوی با 799 رای و اسحاق قورزایی با 529 رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر انتخاب شدند.

انتهای پیام/75002/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول