اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شمارش آرا در‌ شهرهای شرقی کرمان آغاز شد

شمارش آرا در‌ شهرهای شرقی استان کرمان آغاز شد.

شمارش آرا در‌ شهرهای شرقی کرمان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، شمارش آرا در‌ شهرهای شرقی استان کرمان آغاز شد. 

فرماندار کوهبنان دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: پس از 15 ساعت حضور گسترده و پرشور مردم برای خلق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری، ‌کار شمارش آرا در شعبه‌های اخذ رأی حوزه انتخابیه‌ کوهبنان از دقایقی پیش آغاز شد.

منصور متقی بیان داشت: حضور مردم ‌کوهبنان بام فرهنگی استان کرمان در انتخابات یازدهم ‌ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 24 خردادماه جاری گسترده‌ و بی‌نظیر بود که موجب خوشحالی دو‌ستان اسلام و انقلاب و‌ خشم و عصبانیت دشمنان داخلی و خارجی شد.

متقی تصریح کرد: مردم فهیم‌، ولایتمدار‌، بصیر و هوشیار ایران اسلامی با حضور حماسی و پرشور خود امروز همانند انتخابات گذشته برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند و حماسه‌ای جاودان ‌و ماندگار خلق کردند‌.

وی گفت: 27 شعبه اخذ رأی در شهرستان‌ دایر شده بود که بیش از 500 نفر عوامل اجرایی‌، نظارت‌، بازرسی، امنیتی و ... به صورت مستقیم و غیر‌مستقیم در امر برگزاری انتخابات به عهده و به صورت جد برای برگزاری انتخابات فعالیت داشتند‌.

فرماندار کوهبنان‌ از حضور پرشور مردم شهرستان و تمام‌ دست‌اندر‌کاران برگزاری انتخابات تشکر کرد و افزود: مردم ایران اسلامی بار دیگر با عنایت به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب زمینه خفت و خواری دشمنان این مرز و بوم را فراهم کردند.

بنابراین گزارش، با پایان مدت زمان رأی‌گیری شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان‌های بافت، بم، فهرج، سیرجان، ریگان، نرماشیر،‌ رفسنجان، کرمان و دیگر شهرستان کرمان آغاز شده است.

عروس و داماد شهربابکی‌ در پای صندوق رأی حاضر شدند

عروس و داماد شهربابکی در پای صندوق رأی حاضر شدند‌، این زوج جوان در حاشیه شرکت در انتخابات ‌در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهربابک هدف خود را از حضور در پای صندوق‌های رأی نشان دادن اهمیت انتخابات ذکر کردند.

آنها همچنین خواستار محقق شدن وعده‌های فرد پیروز در انتخابات ریاست جمهوری و افراد پیروز در انتخابات شورای شهر شدند و گفتند که افراد پیروز در انتخابات باید بدانند که به وعده‌هایشان باید عمل کنند و وعده‌های آنها بعد از پیروزیشان در انتخابات به دست فراموشی سپرده نشود.

به گزارش فارس، تمام‌ رأی دهندگان در شعبه اخذ رأی 25 حوزه کانون امام خمینی (ره) از زیر قرآن رد شده‌اند و به مناسبت ولادت امام سجاد (ع) نیز با شیرینی و شکلات از رأی دهندگان پذیرایی شده است.‌

همچنین در این حوزه کابین‌هایی برای رأی دهندگان در نظر گرفته شده بود که مردم با حضور در این کابین‌ها اسامی نامزد‌های مورد نظر خود را در برگ تعرفه می‌نوشتند.

انتهای پیام/80023/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول