اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

مردم به تکلیف خود عمل کردند/چشم دشمنان اشک‌بار شد

مردم با حضور پرشور در انتخابات و خلق حماسه سیاسی به تکلیف خود عمل کردند.

مردم به تکلیف خود عمل کردند/چشم دشمنان اشک‌بار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در ساعات پایانی انتخابات هنوز هم مردم در پای صندوق‎های رأی حضور داشتند و شور و نشاط انتخاباتی همچنان برپا بود.

مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی ثابت کردند که همواره دوستدار نظام، ادامه‌دهنده راه شهدا و مدافع آرمان‌های انقلاب و امام راحل بوده و ولایت‌مداریشان تا آخرین نفس ادامه دارد.

ابراهیم شاه‌قلی بازنشسته یک ارگان نظامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی و عرفی دانست و گفت: هر یک رأیی که در صندوق انداخته می‌شود خاری در چشم دشمنان است بنابراین هرچه خارها بیشتر باشد، دشمنان نابیناتر می‌شوند.

وی افزود: رئیس‌جمهور آینده باید علاوه بر رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم، در سیاست خارجی در گرو این کلام امام راحل که «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» حرکت کند نه اینکه دنبال سیاست خاصی باشد و جامعه را با بحران مواجه کند.

شاه‌قلی اضافه کرد: اگر یکی از کاندیداها رأی اکثریت را کسب کرد هواداران کاندیداهای دیگر باید به قانون تمکین کنند.

وی ادامه داد: رئیس‌ جمهور آینده باید پاسخ محبت مردم که امروز در انتخابات حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کردند را با خدمت خالصانه و تحقق وعده‌های خود بدهند.

یک کارمند بازنشسته شرکت در انتخابات را هدف ملی دانست و افزود: مردم با شرکت در انتخابات فرصت سوء استفاده به دشمنان را ندادند.

وی افزود: گرچه اختلاف‌نظر در کار اجرایی وجود دارد ولی باید با انتقادات سازنده و درست و راهکارهای مناسب کشور را به سمت توسعه و پیشرفت پیش برد.

ایجاد اشتغال و مسکن برای جوانان، رفع مشکلات اقتصادی، کاهش فساد اجتماعی، کنترل تورم و گرانی از دیگر انتظاراتی بود که مردم قزوین از رئیس‌جمهور آینده داشتند.

مجید ملکان دانشجوی 28 ساله با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور آینده باید به قول‌های وعده داده شده به مردم عمل کند افزود: از رئیس‌جمهور آینده می‌خواهیم که به وضعیت اقتصادی کشور سر و سامان ببخشد و به مشکلات جوانان بیشتر رسیدگی کند.

وی ادامه داد: گرچه در کشور ممکن است اختلافات سلیقه‌ای و سیاسی وجود داشته باشد ولی رئیس‌جمهور باید این گونه مسائل را کنار گذاشته و حل و فصل کند.

این دانشجو تصریح کرد: اگر کاندیدایی رأی حداکثری مردم را کسب کند کاندیداهای دیگر باید به آنچه از صندوق‌های أخذ رای خارج می‌شود تمکین کنند و به قانون پایبند باشند.

فرج قربانی پیرمرد 84 ساله که عصا به دست رأی خود را به صندوق انداخت افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی چون در روستاهای دور افتاده ساکن بودیم به روستائیان اهمیت نمی‌دادند.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه انتخابات شرکت کرده‌ام که وظیفه خود دانسته‌ام در این انتخابات هم شرکت کنم تا تیری بر قلب دشمنان اسلام و نظام باشد.

این پیرمرد اضافه کرد: از رئیس‌جمهور آینده می‌خواهم که هوای جوانان را داشته باشد و به وضعیت اقتصادی مردم رسیدگی کند.

مردم با مشارکت حداکثری خود در انتخابات امروز، اثبات کردند که نسبت به سرنوشت کشورشان بی‌تفاوت نیستند و همواره قلبشان برای امور کشور می‌تپد و نیز با صدای رسای خود در انتخابات، پشت دشمنان را به لرزه درآورده، نقشه‌هایشان را نقش بر آب کرده و آنان را ناامید و مأیوس کردند.

انتهای پیام/77006/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول